Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان گفت: در بین فرهنگیان بسیجی که در رشته های بهداشت تخصص داشته اند 170 تیم امدادی تشکیل شد.

امید ملک پور مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اقدامات ستاد مقابله با کرونا بسیج فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: این قرارگاه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش در اهواز و کانون ها در شهرستان‌ها همزمان با آغاز شیوع کرونا تشکیل شد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 70 گروه جهادی فرهنگی، تشکیل شد، گفت: ضدعفونی مدارس، ادارات و منازل سرایداری و معابر واماکن عمومی از جمله اقدامات این قرارگاه بوده که البته تاکنون نیز ادامه داشته است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان افزود: در بین فرهنگیان بسیجی که در رشته های بهداشت تخصص داشته اند 170 تیم امدادی تشکیل شد.

وی به ارائه مشاوره‌های تحصیلی رایگان و غربالگری 40 هزار نفر توسط گروه های جهادی فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک متمرکز با حفظ پروتوکل‌های بهداشتی راه اندازی شد که ۴ کارگاه در شهرستان‌های اهواز اندیمشک، شوشتر و ایذه کارشان را شروع کرده بودند و در حال حاضر نیز به بیش از 6 کارگاه متمرکز با حفظ پروتکل مربوطه رسیده‌اند.

وی در ادامه صحبت هایش به تولید صد هزار ماسک، دستکش و لباس؛توزیع بیش از 7 هزار بسته بهداشتی و افشانه مواد ضدعفونی در میان فرهنگیان و ساکنان مناطق محروم و آسیب دیده، راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی در هنرستان شیمیایی رازی کلانشهر اهواز؛ حضور تیم های امدادی کانون های بسیج فرهنگیان در رزمایش پدافند زیستی سپاه استان به مدت سه شبانه روز(26 تا 28 اسفند98) اشاره کرد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان بیان کرد: بیش از 30 دستگاه پمپ ضدعفونی خریداری شده همچنین تولید پوستر و بروشور دربرگیرنده نکات بهداشتی وایمنی مقابله با کرونا تهیه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان آموزش و پرورش سازمان بسیج فرهنگیان تشکیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد