Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@17:32:11 GMT

چه کسی خبر فوت پدر مجتبی جباری را به او داد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۲۷۸

چه کسی خبر فوت پدر مجتبی جباری را به او داد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از بازی معروف استقلال و پگاه در بازی برگشت فینال جام حذفی سال 87، پدر مجتبی جباری درگذشت. به او نگفتند این اتفاق افتاده. مجتبی آن روز یکی از بهترین بازی‌هایش را برای استقلال انجام داد. یک گل زد و یک گل ساخت و عنوان بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کرد. بعد از بازی او تازه متوجه این اتفاق تلخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری در این باره می گوید: «من نمی دانستم پدرم فوت شده. منصوریان بعد از بازی به من گفت با هم برویم و کارم دارد. در مسیر خانه بود که او گفت پدرم فوت شده. وقتی خبر درگذشت پدر منصوریان را شنیدم، ناخودآگاه یاد آن روز افتاد. از همین جا به منصوریان و خانواده اش تسلیت می گویم.»

252 43

کد خبر 1373826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال مجتبی جباری علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید