Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:06:42 GMT

بیش از ۸۵ هزار نفر در میاندوآب غربالگری کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۳۰۹

بیش از ۸۵ هزار نفر در میاندوآب غربالگری کرونا شدند

نادر افشارلو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از این تعداد، ۸۲ نفر با علایم تب بالا شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ۳۷ هزار و ۴۹۱ دستگاه خودرو طی همین مدت افزود: ۱۸۸ نفر از نیروهای هلال احمر این شهرستان در پایش سلامت افراد در ورودی‌ و خروجی‌ها طی این مدت فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این جمعیت در جهت مقابله با بیماری کرونا ماموریت یافته است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نهادهای خدمات‌رسان در ورودی‌های شهر پست غربالگری (تب سنجی) ایجاد کند.

«افشارلو» افزود: پست اول در ورودی از سمت بوکان (میدان عاشورا)، پست دوم ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد در ورودی از سمت آذربایجان‌غربی ( محور ملکان- میاندوآب) و پست سوم در پلیس‌راه میاندوآب - ارومیه بود که از ٢۴ اسفند تا ١۴ فروردین به مدت ٢٠ روز نیروهای امدادی در راستای پایش سلامت افراد فعال بودند.

جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای از حوزه سلامت کشور است و با توجه به اینکه یک NGO بین‌المللی نیز محسوب می‌شود وظایف سنگینی را بر عهده دارد.

جمعیت هلال احمر کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا به عنوان معین وزارت بهداشت در کنار دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح‌های مختلف از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و  غربالگری مردم در ورودی و خروجی شهرها در ایام نوروز فعالیت داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا غربالگری میاندوآب بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا غربالگری میاندوآب بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا غربالگری میاندوآب بهداشت و سلامت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد عشقی گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده ۴۰ نفر نیرو‌های امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: ۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۰ تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و ۱۴ دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با ۹ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و ۲ دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 


عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیرو‌های عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می‌پردازند.


 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان