Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:15:56 GMT

بیمارستان درحال احداث تکاب ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۴۴۶

بیمارستان درحال احداث تکاب ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمود زمانی روز سه‌شنبه در بازدید از مراحل تکمیل عملیات بیمارستان ۹۷ تختخوابی درحال احداث تکاب افزود: نواقص موجود برای تکمیل این بیمارستان که در بازدیدها و پایش‌های بهمن و اسفند سال گذشته احصا و مشخص شده‌بود، طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و کمبودهای اصلی آن رفع شده‌است. 

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اصلی از جمله شبکه آب، برق و گاز بیمارستان تکمیل و راه اندازی شده، اظهار داشت: با اقدامات چند هفته اخیر، عملیات نقاشی طبقات اول تا سوم به پایان رسیده و طبقات هم‌کف نیز تا ۷۵ درصد اجرا شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین درب‌های ضد حریق، کمدها و کانترها نصب شده و نصب تجهیزات برق بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب نیز با ۹۹ درصد پیشرفت رو به اتمام است.

فرماندار تکاب ادامه داد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان ۹۷ تختخوابی نیز در مرحله اجرای سازه قراردارد و عملیات تکمیل محوطه‌سازی نیز با مساعد شدن شرایط جوی، بلافاصله ادامه خواهد یافت.

زمانی با اشاره به اینکه نصب نمای کامپوزیتی ساختمان بیمارستان نیز ۸۵ درصد پیشرفت داشته و عملیات نصب کفپوش‌ها نیز به زودی آغاز خواهد شد اضافه کرد: پایش‌های مرتب و هفتگی برای تکمیل بیمارستان ۹۷ تختخوابی ادامه دارد و نواقص موجود طبق برنامه‌های زمان‌بندی رفع خواهدشد.

عملیات احداث بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب از سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع با زیربنای ۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع آغاز شد و تاکنون ۲۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و در ماه‌های اخیر نیز برای تسریع در راه‌اندازی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به تصویب رسیده‌است.

این بیمارستان با گذشت ۱۳ سال در حال حاضر از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بهره‌برداری از آن یکی از دغدغه‌های مردم و از نیازهای اصلی بخش بهداشت و درمان تکاب به شمار می‌رود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است؛ بر اساس اعلام وزارت کشور جزو یکی از ۳۱ شهرستان محروم و کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود و سند توسعه آن سال گذشته توسط این وزارتخانه تهیه و تدوین شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی بهداشت و درمان بیمارستان نقاشی وزارت کشور بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان ۹۷ تختخوابی درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید