Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد درافشانی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل،تهیه شیرینی،شربت خانگی و پذیرایی در منزل،شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده،نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)،قرائت دعای فرج و ذکر صلوات و ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر قزوین بسیار پرشور و با برنامه های فراوان و متنوع فرهنگی برگزار می شد ولی امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه برای شهروندان قزوینی در داخل خانه های آنان شور و نشاط خاصی را ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه برگزار کنیم و در این میان از ایده های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.
درافشانی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به آدرس مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.
این مسوول افزود:مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری می باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام زمان ترویج فرهنگ شور و نشاط کودکان نقاشی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پس از صعود مقتدرانه از دور گروهی که با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت و با به ثمر رساندن 12 گل زده و 4 گل خورده رقم خورد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان رفته بود که در مرحله گروهی توانسته بود بالاتر از تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و تاجیکستان صدرنشین شگفتی سازی کند و صدرنشین لقب بگیرد. 

شاگردان شمسایی در این مسابقه اجازه ادامه شگفتی سازی به قرقیزها ندادند و خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگرچه در ابتدای بازی پس از گل بهروز عظیمی به تساوی کشانده شد، اما در ادامه تیم ملی 5 گل دیگر زد تا صعودی آسان را به مرحله نیمه نهایی تجربه کند.

در مرحله بعدی تیم ملی باید به مصاف برنده ویتنام و ازبکستان برود که احتمالا ازبکستان خواهد بود. اما نکته قابل توجه پس از قطعی شدن پیروزی برابر قرقیزستان قطعی شدن سهمیه صعود ایران در جام جهانی 2024 ازبکستان بود که چند ماه دیگر در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

پس از پایان این مسابقه هوادارانی که در سالن برگزاری مسابقه در بانکوک حضور داشتند به تشویق وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند تا آنها را با روحیه بالایی آماده مصاف نیمه نهایی و حضور در فینال مسابقات کنند.

دیگر خبرها

  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی