Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) و نیمه شعبان، هر ساله جشن‌های میدانی ویژه این ایام در سطح شهر و با حضور پرشور شهروندان برگزار می‌شد که در شرایط متفاوت امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم خانه ماندن شهروندان، این عید بزرگ به شکل متفاوت‌تری در سطح شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت امور امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با طراحی پویش نور، شهر، امید، از شهروندان دعوت می‌کند با آذین‌بندی ساختمان‌ها و خانه‌های محل سکونت خود، در این پویش شرکت کرده و این ایام را در کنار خانواده جشن بگیرند.
براین اساس معاونت امور امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ویژه برنامه نورافشانی گسترده‌ای را به همراه اجرای المان‌های نوری نوشتاری با تکنیک لیزر افکتیو را در شب میلاد حضرت قائم (عج) در سه نقطه شهر تهران(برج میلاد، میدان‌های انقلاب و صادقیه) برگزار می‌کند.


همچنین نورافشانی ۱۴ نقطه از شهر(میدان‌های امام حسین (ع)، نماز شهرری، ونک، ولی‌عصر(عج)، هفت تیر، صادقیه، آزادی، انقلاب، جمهوری، شهید طهرانی مقدم ( کاج)، باغ موزه قصر، بوستان قیطریه، دریاچه خلیج فارس، برج میلاد) نیز چهارشنبه ۲۰ فروردین همزمان با شب میلاد حضرت ولیعصر(عج) در قالب پویش نور، شهر، امید، از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱ پای پنجره‌های شهر برگزار می‌شود.
المان‌های نوشتاری از جمله جملاتی به مناسبت این عید بزرگ، تقدیر از کادر پزشکی و ابراز امیدواری برای ریشه‌کنی بیماری کرونا و مدد از امام زمان(عج) برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا روی سازه‌های مورد نظر نقش خواهد بست.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۰هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳هزار و ۷۳۹ نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت کرده‌ و ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ولادت حضرت مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ولادت حضرت مهدی شهرداری تهران شهر تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ولادت حضرت مهدی امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیماری کرونا معاونت امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ نخستین برداشت گندم در مناطق گرمسیر کشور به طور رسمی آغاز شد. علیرضا مهاجر، معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی امروز همزمان با سفر به استان هرمزگان به مهر گفت: نخستین برداشت گندم در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به طور رسمی آغاز شد.

وی افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور و در استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، جنوب کرمان و جنوب فارس امروز انجام شد.

معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اگر در اردیبهشت ماه بارش خوبی داشته باشیم پیش بینی می‌شود امسال خودکفایی گندم تکرار شود و حدود ۱۱ میلیون تن محصول به شرط عدم آفت و بلای طبیعی برداشت شود.

کد خبر 6063442 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند