Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:35:32 GMT

امباپه در برنابئو؟ امسال نه، سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۴۹۸

امباپه در برنابئو؟ امسال نه، سال آینده

روزنامه آ اس مدعی است رئال مادرید جذب کیلیان امباپه را به سال 2021 موکول کرده و احتمال انتقال او به برنابئو را در سال آینده بیشتر می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس که در شهر مادرید منتشر می‌شود امروز صفحه اول خود را به کیلیان امباپه، پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن اختصاص داده و از تیتر "امباپه در 2021" استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ اس مدعی است هواداران رئال برای رویای حضور امباپه در برنابئو باید یک سال دیگر منتظر بمانند.

 

 

آ اس در گزارش اصلی خود می‌گوید بحران ناشی از ویروس کرونا چنان فشار اقتصادی‌ای به رئال مادرید وارد کرده که مدیریت باشگاه مجبور شده‌اند در روزهای اخیر استراتژی نقل و انتقالاتی خود را مورد بازبینی قرار دهند. به همین علت جاه‌طلبانه‌ترین پروژه نقل و انتقالاتی باشگاه در برنامه پنج ساله آتی که جذب کیلیان امباپه پدیده  PSG بوده فعلا به تعویق افتاده و رئال تصمیم گرفته حمله نهایی خود برای جذب او را به  سال 2021 موکول کند.

 

 

این در حالی است که پیش از این رئالی‌ها امیدوار بودند امسال تابستان موفق به جذب امباپه شوند. درگیری‌های ادامه دار پدیده فرانسوی با سرمربی PSG، توماس توخل مدیران رئال را به این نتیجه رسانده بود که سرانجام زمان حمله نهایی برای تصاحب پدیده فرانسوی از راه رسیده است.

 

از این گذشته رئالی‌ها می‌دانستند که پاری سن ژرمن امسال برای توجیه پروژه سرمایه‌گذاری سنگین قطری‌ها هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی در چمپیونزلیگ بدست بیاورند برایشان در حکم ناکامی خواهد بود و در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران قطری ممکن است در فصل تابستان به این نتیجه برسند که بهتر است ستاره ناراضی خود را در ازای یک پیشنهاد جالب توجه از طرف رئال واگذار کنند. اما شیوع کرونا همه برنامه‌های رئال را متوقف کرده و حساب و کتاب‌هایش را به هم ریخته است.

 

روز گذشته نشریه فرانسوی اکیپ روی جلد خود را به دو ستاره PSG، نیمار و امباپه اختصاص داده و مدعی شد شرایط جدید ناشی از اپیدمی کرونا باعث شده مالکین قطری این باشگاه به این نتیجه برسند که از دست دادن این دو در شرایط فعلی معقول نیست و در نتیجه تصمیم بر این شده که موافقت به جدایی این دو فعلا به تعویق بیفتد.

 

 

امباپه 21ساله اخیرا برای اینکه در پایان فصل شاهد انتقال به برنابئو باشد اقدامات زیادی انجام داده. او با PSG قراردادی دارد که در سال 2022 به پایان می‌رسد ولی امباپه از مذاکره برای تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی خودداری کرده و از این گذشته بارها با نشان دادن ناراحتی‌اش از کادر فنی، پیغام خود را برای مدیریت باشگاه ارسال کرده است.

 

رئالی‌ها که حالا عملا از جذب امباپه در سال جاری ناامید شده‌اند می‌دانند که علاقه امباپه به سفیدپوشان مادرید باعث می‌شود PSG در سال 2021 عملا چاره‌ای جز موافقت با انتقال او نداشته باشد چون در غیر اینصورت ممکن است امباپه را در سال 2022 به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. هر دو باشگاه، به خصوص با توجه به رابطه خوبی که بین روسای آنها فلورنتینو پرز و الخلیفی وجود دارد مایل نیستند که شاهد چنین سناریویی باشند.

 

 

کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس

جدا از حواشی داوری، اما هواداران رئال مادرید حرکتی زیبا را در برنابئو به نمایش گذاشتند.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا با کامبک شاگردان آنچلوتی با نتیجه 3-2 به سوی مادریدی‌ها به پایان رسید.

این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

هواداران رئال مادرید اما پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ و وقتی که او با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، او را به شدت در استادیوم سانتیاگو برنابئو تشویق کردند و جلوه‌هایی زیبا از اخلاق را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم توسط هواداران رئال مادرید در استادیوم برنابئو / ویدیو  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!