Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@05:56:29 GMT

Lenovo Tab M۱۰ REL تبلتی برای استفاده خانوادگی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۵۰۱

Lenovo Tab M۱۰ REL تبلتی برای استفاده خانوادگی +عکس

شرکت Lenovo از تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab M۱۰ REL در هند رونمایی کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت Lenovo از تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab M۱۰ REL در هند رونمایی کرده است، Tab M۱۰ REL که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است دارای صفحه نمایش بزرگی است و در جلوی آن به بلندگوهای دوتایی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این ، تبلت هم نازک و هم سبک است. این دستگاه در حال حاضر برای خرید از طریق Flipkart با قیمت اولیه ۱۳،۹۹۰ روپیه آماده است.

مشخصات Lenovo Tab M۱۰ REL

تبلت جدید Lenovo Tab M۱۰ REL در اندازه ۲۴۲ x ۱۶۸ x ۸.۱ mm و وزن آن در حدود ۴۸۰g است. اندازه نمایشگر IPS LCD آن ۱۰.۱ اینچ است، دوربین این تبلت از وضوح کامل HD + با وضوح ۱۲۰۰ ، ۱،۹۲۰ پیکسل و روشنایی ۳۲۰ نیتی بهره می برد و این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ به همراه ۳ گیگابایت رم تغذیه می شود.



Tab M۱۰ REL دارای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است و در پشت آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این تبلت از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که تا ۱۲ ساعت امکان پخش ویدیو را دارد.

تبلت Lenovo یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد و دارای شکاف اختصاصی برای اضافه کردن کارت میکرو اس دی است و سیستم عامل Android ۹ Pie در دستگاه از قبل بارگذاری شده است. برای بچه ها ، این دستگاه با یک ضربه گیر مقاوم در برابر شوک و حالت Kids ارائه می شود که محتوای دلخواه را برای کودکان ارائه می دهد و در بخش امنیت ، تبلت به ویژگی تشخیص چهره مجهز است، در ضمت دستگاه از تماس های صوتی پشتیبانی نمی کند.

از ویژگی های اتصالات موجود در تبلت می توان به ۴G LTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، Bluetooth ۴.۲ ، GPS ، USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد و برای یک تجربه صوتی فراگیر ، این دستگاه به بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos در جلو مجهز شده است.

Lenovo Tab M۱۰ REL به صورت تک رنگ Slate Black و با ضمانت یک ساله عرضه می‌ شود و قیمتی برابر با ۱۳،۹۹۰ روپیه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند تبلت صفحه نمایش صدای Dolby Atmos بلندگو دوربین لنوو باتری Lenovo Tab M۱۰ REL

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات‌البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ نفر رادر منوجان مجروح کرد