Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@11:43:47 GMT

خط تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتردار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۵۰۵

معاون اول رییس جمهور با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم خط تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتردار را افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه) با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم خط تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتردار را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خط تولید، روزانه ۳۰ هزار انواع ماسک فیلتردار و قابل استفاده در بیمارستان‌ها را تولید و نیازمندی‌های داروخانه‌ها و مراکز درمانی استان تهران را تامین می کند.

مجموعه گروه صنعتی یحیی که تا پیش از این در زمینه تولید انواع کفش‌های ایمنی فعالیت می‌کرده است همزمان با شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشور با تغییر برخی از خط‌‌‌ های تولیدی خود و سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال انواع ماسک چند لایه که دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی است تولید می کند.

در حال حاضر ۲۵۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران معاون اول رییس جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید انواع انواع ماسک خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ یکی از این طرح ها کارخانه فرو آلیاژ پارس با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن فروسیلیس و فروسیلسیوم با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که برای ۳۵۰ نفر شغل شده است.
طرح دیگر افتتاح پست برق ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان بود که با هدف تامین برق پایدار و مستقل شهرک صنعتی، کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق رسانی اجرا شد.
بازدید از باند دوم محور دامغان به معلمان به طول ۱۱۰ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصد که در حال احداث است و، بازدید از مرکز پرورش و اصلاح نژاد دام سبک لری و بختیاری با ظرفیت ۴۰۰۰ راس از دیگر برنامه‌های سفر داود منظور به دامغان بود

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان