Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:00:12 GMT

بیمه‌ کیفیت محصولات تولیدی توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۵۱۹

بیمه‌ کیفیت محصولات تولیدی توسعه می‌یابد

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی گفت: این صنعت برای توسعه پوشش بیمه‌ کیفیت محصول و سایر مسئولیت‌های مرتبط با بخش تولید، آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات اقتصادی دستخوش تغییر شد که این بحران هم می‌تواند بر کیفیت عملکرد صنعت بیمه، اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین اقدامات نهاد ناظر و همچنین شرکت‌های بیمه در میدان جهاد کرونا، یاد قربانیان صنعت بیمه در این عرصه را ماندگار توصیف کرد و گفت: تلاشگران صنعت بیمه نیز در خط مقدم خدمات‌رسانی حضور دارند و برای تحقق برنامه‌ها و هدفگذاری‌های سال جدید مجاهدت می‌کنند.

وی نگاه دو وجهی صنعت بیمه به پیام امسال رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت جهش تولید در کشور را از نکات ظریف و ویژه توصیف کرد و افزود: صنعت بیمه علاوه بر جهش بیمه‌ای و تمرکز بر افزایش ضریب نفوذ باید تمام قد به کمک تولید برود تا این شعار اقتصادی و اجتماعی به ثمر بنشیند.

رئیس شورای عالی بیمه از اعطای مجوز تاسیس موسسات تضمین به منظور عرضه انواع ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز بخش تولید، خبر داد و این امر را مستلزم تصویب مقررات مربوط در هیئت وزیران دانست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته، این صنعت برای توسعه پوشش بیمه‌ کیفیت محصول و سایر مسئولیت‌های مرتبط با بخش تولید، آمادگی کامل دارد.

غلامرضا سلیمانی ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه مدیریت ریسک را از ماموریت‌های دیگر صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: تمامی بخش‌های تولیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار می‌توانند از خدمات صنعت بیمه در حوزه‌های گوناگون استفاده کنند.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به عملکرد درخشان بیمه در حوزه‌های عمومی، تخصصی و اتکایی به آخرین تحولات بیمه‌ای در دنیا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر صنعت بیمه از محاسبات عادی تا حدودی فاصله گرفته و در حوزه مطالبات مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی نمود بیشتری دارد.

وی این تغییر نگاه را برای صنعت بیمه یک فرصت طلایی ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیمه‌نامه‌های شهروندی و سایبری و نظایر آن از رشته‌های آینده‌داری به شمار می‌روند که در سال جاری اثر خود را در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی نشان خواهند داد.

رئیس کل بیمه مرکزی از آغاز به کار چند شرکت جدید بیمه در سال جدید خبر داد و گفت: فضای رقابتی برای تمامی شرکت‌های بیمه آماده است، اما قطعا بخش‌هایی که صدور بیمه‌نامه‌های الکترونیک و حرکت به سمت هوشمندسازی را جدی‌تر گرفته‌اند از شانس موفقیت بالاتری بهره‌مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه مرکزی بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها