Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ممبینی در نشست کارگروه تدوین پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی واحد‌های صنفی و تعیین اولویت بازگشایی رسته‌های صنفی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص پیشنهاد اسامی اصناف مجاز به فعالیت از ابتدای هفته آینده از سوی اتاق اصناف و با همکاری دستگاه‌های مسئول به این ستاد افزود: قرار است وزارت بهداشت ارزیابی‌های تخصصی انجام دهد تا بر اساس آن، فهرست شروع فعالیت مشاغل مختلف را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مشاغلی که پیشتر فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود، همچنان ممنوع هستند تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام گیرد.

ممبینی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا مأموریت تعیین گروه‌های صنفی که بتوانند به تدریج و با توجه به شرایط پیش آمده، فعالیت خود را آغاز کنند، به کمیته‌ای متشکل از اتاق اصناف واگذار کرده و مقرر است این مشاغل در استان‌ها از 23 فروردین و در شهر تهران از 30 فروردین فعالیت خود را با تصمیم و اعلام نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: این کارگروه فعالیت خود را از 15 فروردین آغاز کرده و مشاغل را با توجه به حساسیت‌های بهداشتی و با توجه به جنبه‌های فعالیت گروه‌های صنفی مختلف و از جمله میزان اشتغال زایی بررسی کرده‌ایم و با یک مدل کاملاً علمی، بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

ممبینی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا فهرستی را مشخص کرده است و بر اساس آن مشاغلی که تامین نیاز‌های روزمره مردم را بر عهده دارند از جمله میوه فروشی‌ها و فروشندگان خوار و بار باز هستند و مشاغلی که با نظر کارشناسان وزارت بهداشت، بیشتر زمینه ساز انتشار ویروس هستند نیز باید همچنان تا رفع فراگیری این ویروس بسته بمانند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازگشایی اصناف ستاد ملی مبارزه با کرونا اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی دو واحد صنفی کافی‌شاپ در مشهد به علت تخلف پلمب شدند.

محسن صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان