Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با مهر اظهارکرد: همکاری مردم در هفته دوم فروردین ماه موجب شد تا روند کاهشی بیماران مشکوک و مثبت به کرونا را در استان داشته باشیم.

وی گفت: اما متأسفانه بعد از پایان ۱۳ فروردین ماه با موجی از مراجعه مردم و خروج مردم از منازل مواجه بودیم که جای نگرانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: پیامدهای این عدم توجه را طی یک هفته تا ۱۰ روز آینده شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری آئین سنتی چراغ برات در روز ۱۴ شعبان در استان عنوان کرد: این آئین از نظر اعتقادی جایگاه ویژه ای در بین مردم خراسان دارد.

وی ادامه داد: اگر روز برات را به مانند سال‌های گذشته مردم بخواهند در آرامستان ها حضور پیدا کنند قطعاً روند انتقال بیماری به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و در آینده نه چندان دور با موج جدید از ابتلاء و بستری بیماران مواجه خواهیم شد.

دهقانی بیان داشت: امیدواریم مردم با جدی گرفتن توصیه‌ها و همکاری کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در استان خراسان جنوبی داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مردم بیماران کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

مردم استان خراسان جنوبی در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های خراسان جنوبی در ادامه حمایت‌های خود از عملیات وعده صادق و مردم غزه، ظهر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی هم در حالی که استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم متدین بیرجند در این راهپیمایی حضور داشتند، گروه‌های مختلف مردم پلاکاردهای در محکومیت اقدامات رژیم خبیث اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه و تصاویر تعدادی از شهدای دفاع از حرم در دست داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم فلسطین و به ویژه مردم غزه یک بار دیگر اعلام کردند.

کد خبر 745963

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده