Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمد جمالیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها از اول اسفند تا ۱۵ فروردین به مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان آیت الله خوانساری اراک، ولی‌عصر(عج)، بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان، امام سجاد(ع) آشتیان، والفجر تفرش، بیمارستان فرهنگ فراهان، بیمارستان مهر شهرستان خنداب، بیمارستان امام خمینی (ره) محلات، بیمارستان طالقانی، امیرالمومنین (ع)، امیرکبیر اراک و امام علی(ع) کمیجان، مرکز بهداشت شازند و اراک به ترتیب اولویت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از کمک خیران استان که شامل مواد ضدعفونی کننده است بین خانواده‌های نیازمند، حاشیه نشین و  نیز گندزدایی معابر انجام شده است.

وی بیان داشت: خیران با اعلام نیاز مراکز اقدام به تهیه و تحویل کمک‌هایی شامل دستگاه اکسیژن، مانیتور، دستگاه کمک تنفسی، تشک مواج، لباسشویی بزرگ بیمارستانی و تب سنج کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تهیه وسایل حفاظت فردی کادر درمان، ماسک n۹۵، دستکش، گان، کیت حفاظتی، گان جراحی لباس‌های یکپارچه پرستاران و مواد ضدعفونی بیشترین کمک‌هایی است که خیران به بخش درمان برای مبارزه با ویروس کرونا داشته‌اند.

دکتر جمالیان افزود: برخی کمک‌ها نیز برای ایجاد روحیه و انگیزه کادر درمانی شامل اهدا شاخه گل، کیک، شیرینی و صنایع دستی توسط موسسات خیریه به بیمارستان خوانساری و ولیعصر (عج) اراک اهدا شده است.

وی با اظهار داشت: همچنین سه هزار و ۶۵۰ دلار کمک ارزی توسط یک خیر نیک اندیش از شهرستان فراهان به بخش درمان استان مرکزی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حجم بالایی از کمک‌ها توسط بسیج برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده و سازمان‌های مردمی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب و قرارگاه‌های جهادی همکاری و کمک قابل توجهی به بخش درمان استان داشته‌اند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان در اول اسفندماه سال ۹۸ پس از شهر قم به ثبت رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی بهداشت و درمان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دلار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت