Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@12:26:06 GMT

توقیف یک هزار و ۴۱۱ خودرو در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۶۴۸

توقیف یک هزار و ۴۱۱ خودرو در مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: یک هزار و ۴۱۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی در مشهد توقیف شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت:همزمان با طرح نوروزی پلیس راهور استان و طرح فاصله گذاری اجتماعی، دستورات لازم به پلیس راهور مشهد برای دقت نطر کامل در اجرای این طرح‌ها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این تمهیدات گسترده که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی و امنیت شهروندان در کلان شهر مشهد اجرا شد یک هزار و ۴۱۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل یک هزار و ۱۱ دستگاه خودرو و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و بی توجه به محدودیت‌های اجرای این طرح که در معابر شهری تردد داشتند اعمال قانون و توقیف شدند.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این ایام با توجه به خلوت شدن معابر شاهد افزایش سرعت خودروها بوده ایم که در این زمینه نیز از شهروندان تقاضا داریم با توجه به مقررات عبور و مرور با پلیس همکاری کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور خراسان رضوی پلیس راهور یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد

رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: استان مازندران از استان‌های پر ترافیک بوده که بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک با تردد کشوری که دارد کافی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران در جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار داشت: پلیس راهور  کاهش تلفات انسانی را در دستور کار دارد.

وی گفت : از برنامه های  تاثیر گذار در کاهش تلفات راهور هوشمندسازی است که امسال در اولویت پلیس راهور قرار دارد .

سرهنگ بیگلری بر همت مسئولین و مردم تاکید کرد و افزود: با هوشمندسازی توانستیم نقش ارزنده در کاهش تصادفات  داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: پارسال در مازندران کاهش 50 درصدی مرگ و میر  داشتیم که  با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری مردم و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی رخ داد.

وی  عمده تصادفات منجر به مرگ را از سوی موتورسواران اعلام کرد و گفت: شهرستان بهشهر یکی از 8 شهر حادثه‌خیز بوده و مردم در بخش کشاورزی بیشتر از موتور سیکلت استفاده می‌کنند.

 بیگلری اجرای برنامه فرهنگی و اهدای کلاه ایمنی را موثر در کاهش مرگ و میر اعلام کرد و یادآور شد: 95 درصد رانندگان مازندران با رعایت قوانین در کاهش تلفات نقش دارند. پلیس راهور مراحل سخت گیرانه را در زمینه کنترل تلفات بر عهده دارد. استان مازندران از استان‌های پرترافیک بوده که بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک با تردد کشوری که دارد کافی نیست.

وی به ایام تعطیلات و حضور پر تعداد مسافران و گردشکران به استان اشاره و اظهار کرد: ورود مسافران به مازندران و حجم بالای ترافیک استان را با مشکل روبه‌رو می‌کند و بیشتر شهرها درگیر ترافیک می‌شوند که نیازمند ورود مسئولان در رفع این مشکل بود ولی با وجود حضور مدیران ارشد در بحث جاده و مدیریت شهری عملکرد  مناسبی را شاهد نیستیم.

گفتنی‌ست، سرهنگ کریم‌پور امروز طی مراسمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  بهشهر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد