Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه بصورت اینترنتی و بدون حضور خبرنگاران در حال برگزاری است. غلامحسین اسماعیلی گفت: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا امنیت قضایی و اقتصادی را در جهت بهبود فضای کار تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ بیست و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دقایقی پیش بصورت اینترنتی و پخش زنده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غلامحسین اسماعیلی در این نشست با اشاره به نامگذاری سال 99 بعنوان جهش تولید، از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: قوه قضائیه در  سال 1398 که هدف نظام و راهبرد تعیین شده رهبری، رونق تولید بود، با تلاش همکاران قضایی خود، از تعطیلی بیش از 990 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکار شدن کارگران این واحدها جلوگیری و به وظیفه‌ خود در تحقق رونق تولید عمل کرد. 

 

اسماعیلی ادامه داد: در سال 1399 و با هدف تحقق جهش تولید نیز سعی می‌کنیم تا با کمک و حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی، تامین امنیت قضایی و اقتصادی برای تولید کنندگان، اصلاح ساختارهای فساد زا، حذف دالان‌های تاریک و صدور مجوز و امضاهای طلایی به بهبود فضای کسب و کار ضمن مبارزه همه جانبه و مقتدرانه و قاطع با فساد و قاچاق کالا، کمک کنیم.

 

وی تصریح کرد: یکسال و یک ماه از آغاز دوره تحول و مدیریت جدید قوه قضاییه می‌گذرد و تلاش کردیم تا مردم و مخاطبان ما و همکاران ما تحول را به خوبی احساس کنند و مراجعین به دستگاه قضا و عامه مردم طعم شیرین عدالت و خدمت را بچشند و از خداوند و همه همکاران عزیزمان که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی در این مسیر گام برداشتند سپاسگزاری می کنم.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه غلامحسین اسماعیلی کرونا در ایران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی عصر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان بر اهمیت وضرورت اجرایی شدن سند تحول قضائی در دادگستری استان تاکید کرد وگفت: در راستای نیل به اهداف سند تحول قضائی فرایند به رسیدگی پرونده‌ها باید به گونه‌ای باشد که در کمترین زمان و با دقت فراوان انجام شود.

پوریانی تصریح کرد: سند تحول قضائی وبرنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ باید به صورت مشخص برای هریک از مجریان تعیین ومراحل مختلف اجرای آن به دقت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات اجرای موضوعات و بندهای مختلف سند تحول قضائی دراستان باید دراسرع وقت فراهم وتبیین شود و مهم‌ترین واثربخش ترین راهکارهای سند تحول به صورت منظم در دستور کار هریک از مجریان ومعاونان قرار گیرد.

پوریانی به اهمیت ایجاد انگیزه درهمکاران قضائی واداری اشاره کرد وگفت: بی شک اجرای درست سند تحول نیازمند انگیزه وهمت همکاران دادگستری استان است براین اساس، توجه به همکاران و ایجاد انگیزه در آنان برای اجرای مسئولیت‌های محول شده در سند تحول ضروری است.

وی همچنین اهمیت همکاری وتعامل بخش‌های مختلف بدنه دستگاه قضائی در اجرایی شدن سند تحول را مورد تاکید قرار داد واظهار کرد: انجام هریک از تکالیف محول شده در سند تحول به عهده‌ی همه ما است و باید پاسخگوی تک تک بندهای مقرر در سند تحول باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: درحوزه های مختلف به ویژه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید ازدستگاه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی واجرایی مطالبه گری وازهمه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا دستگاه‌های مختلف به وظیفه خود به درستی عمل کنند ودرپی آن زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های مختلف در جامعه وتشکیل پرونده‌های مختلف شکل نگیرد.

پوریانی همچنین براهمیت اجرای احکام قضائی، تقویت جایگاه دادسرا، به کارگیری قضات شجاع، انقلابی ونترس دردادسراها، مدیریت درست پرونده‌های قضائی، اتخاذ راهکارهای مناسب درجهت کاهش اطاله دادرسی، رفع مشکلات مردم و همکاران قضائی تاکید کرد.

کد خبر 6086831

دیگر خبرها

  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه