Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:41:50 GMT

همزمان با قم در بیش از ۱۵ استان کشور موارد مشابه به ابتلای ویروس کرونا بود/ اولین تشخیص کرونا در کشور با اصرار پزشکان قمی انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۷۷۰

همزمان با قم در بیش از ۱۵ استان کشور موارد مشابه به ابتلای ویروس کرونا بود/ اولین تشخیص کرونا در کشور با اصرار پزشکان قمی انجام شد

سومین ویژه برنامه «به وقت قم» با موضوع شیوع کرونا، در گفت‌وگو با رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه و یکی از کارشناسان حوزه رسانه به رمزگشایی از پروژه تخریب قم و ناگفته هایی از چگونگی تشخیص نخستین بیمار کرونایی پرداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از ابتدای شروع بحران کرونا در کشور، رسانه های معاند داخلی و خارجی در این مدت بیش از آن که به اخبار پیرامون کرونا بپردازند؛ تمام توان خود را برای شکاف بین دین و مردم قرار دادند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویا نهاد دین را عامل شیوع کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی ویروس کرونا برای این رسانه‌ها بیش از این که یک بیماری تلقی گردد؛ دستاویزی برای «قم هراسی» بوده است. تلاش مذبوحانه ای که همچنان ادامه دار است و تنها در 70 درصد مطالب منتشر شده پیرامون شیوع ویروس کرونا در رسانه سعودی «ایران اینترنشنال» نام قم و نهادهای دینی به چشم می‌خورد.

سومین ویژه برنامه «به وقت قم» به همت سازمان فضای مجازی استان قم با موضوع شیوع کرونا در گفت‌وگو با آقای «سید حسن عادلی» رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «حسینی کوهساری» رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه و آقای  «سیدمحمدرضا خوشرو» یکی از کارشناسان حوزه رسانه به رمزگشایی از پروژه تخریب قم و ناگفته هایی از چگونگی تشخیص نخستین بیمار کرونایی پرداخته است.

دانلود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد

خبرنگار سابق بی‌بی‌سی در اسرائیل گفت: ایران، به عنوان اولین کشور توانست هیمنه اسراییل را از بین ببرد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مهرداد فرهمند خبرنگار سابق بی‌بی‌سی در اسراییل در اظهاراتی گفت: ایران برای اولین بار صحنه‌هایی تاریخی مانند عبور موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی را ثبت کرد. ️ایران بزرگترین حمله پهپادی را در تاریخ تأسیس این وسیله برای خود ثبت کرد. ایران، به عنوان اولین کشور توانست برای اولین بار خاک اسرائیل را هدف قرار دهد و هیمنه آن را از بین ببرد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چقدر در پزشکی قابل اعتماد است؟
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد
  • کلاف پیچیده تعرفه خدمات درمانی؛ اصرار دولت، استنکاف پزشکان
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • شناسایی فوری آلودگی باکتریایی در مواد غذایی با یک حسگر زیستی!
  • ابزاری برای شناسایی فوری آلودگی باکتریایی در مواد غذایی