Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:26:23 GMT

فاصله گذاری اجتماعی در تهران به درستی اجرا نشد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۷۸۳

فاصله گذاری اجتماعی در تهران به درستی اجرا نشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نه قرنطینه ای در تهران رخ داد و نه فاصله گذاری اجتماعی به درستی در تهران رعایت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: واقعیت‌های امروز جامعه ما این است که هنوز در اوج درگیری با بیماری کرونا هستیم و به هیچ عنوان از شیب صعودی بیماری به سمت نزول حرکت نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای شهر تهران ظرفیت های خوبی دارد تا برای مدیریت این بیماری به میدان بیاید و باید این ظرفیت ها از سوی ستاد استانی کرونا دیده شود و مسؤولیت به ما واگذار شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نه قرنطینه ای در تهران رخ داد و نه فاصله گذاری اجتماعی به درستی در تهران رعایت شد و باید پرسید آیا واقعا فاصله گذاری مطلق انجام شد؟

فخاری گفت: به نظر می رسد باید یک جدیت ویژه تری در تهران برای اجرای این فاصله گذاری ها به کار گرفته می شد و به نظر می رسد فاصله گذاری هوشمند هم دردی از ما دوا نکرده و ما را از موفقیت باز می دارد.

وی تصریح کرد: وقتی یک تهرانی یا به طور کلی یک شهروند و هموطن کشته می شود همه ما در مدیریت شهری و ستاد استانی کرونا مسؤول هستیم زیرا می توانسته ایم تصمیمات درست تر و محکم تری بگیریم اما نگرفته ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نکته دیگر این است که بازگشت به کار در تهران به معنی چرخش افراد در خود شهر تهران نیست بلکه حرکت جمعیتی از حاشیه تهران و شهرهای پیرامونی به سمت تهران است.

فخاری گفت: ما کماکان تناقض رفتاری را میان مسؤولان ستاد کرونای استان تهران و مسؤولان ستاد ملی کرونا می بینیم که نمی دانیم چگونه قرار است این تناقضات رفع شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی در تهران عضو شورای اسلامی شهر تهران فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر