Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:41:35 GMT

صنعت آرد استان کرمانشاه در مسیر توسعه 

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۷۸۷

صنعت آرد استان کرمانشاه در مسیر توسعه 

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: صنعت آردسازی استان کرمانشاه با وجود تمامی فشارها و مشکلات در بهترین شرایط ممکن طی چند سال گذشته قرار دارد.

ماشاءالله ارویسی اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه توزیع و فروش آرد و ایجاد فضای رقابتی عادلانه توسط دولت، کارخانه های آردسازی در تلاشند تا با تولید آرد با کیفیت‌تر، هر چه بیشتر نسبت به گذشته رضایت مشتریان خود را جلب کنند، لذا اکثر کارخانه های آرد استان اقدام به بروز رسانی دستگاه‌های تولید آرد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با دیدی وسیع امسال را مزین به نام سال جهش تولید کرده اند، افزود: همه ما مکلفیم در راه تحقق شعار سال بدرستی گام برداریم و حمایت تمام قد از تولیدات ملی و استان داشته باشیم. 

ارویسی یکی از عوامل افزایش کیفیت آرد استان را افزایش کیفیت گندم دانست و در این خصوص اظهار کرد: معرفی ارقام جدید گندم متناسب با شرایط آب و هوایی استان که مقاومت بیشتری در برابر آفات و بیماریها از جمله آفت مضر سن گندم داشته باشد، یکی از عوامل افزایش کیفیت آرد استان است که البته در چند سال اخیر اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته، اما جای کار بیشتری دارد. 

‌به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه، ارویسی همچنین مبارزه به موقع و اصولی با آفت مضر سن گندم توسط کشاورزان را یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش کیفیت آرد استان دانست و افزود: از آنجا که امسال خرید کیفی گندم در دستور کار اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قرار دارد، لذا طبق دستورالعمل خرید تضمینی سال 1399 در صورت مشاهده سن زدگی در محموله های تحویلی به مراکز خرید تضمینی، به ازاء افزایش هر درصد سن زدگی مبالغ قابل توجهی از بهاء گندم خریداری شده کسر خواهد شد و در نتیجه از کشاورزان می خواهیم  در اسرع وقت نسبت به مبارزه اصولی با آفات و بیماری های درون مزرعه اقدام کنند. 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از روزهای ابتدایی اعلام مشاهده این بیماری در کشور کارخانه های آردسازی استان بصورت خود جوش اقدام به ضد عفونی محیط کارخانه ها و وسایل نقلیه حمل آرد برابر با پروتکل های اعلامی از سوی مراجع بهداشتی کردند که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارخانه آرد كرمانشاه غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزایش کیفیت آرد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس

قیمت جدید خودرو پژو پارس اعلام شد.

به گزارش مشرق، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

تغییر قیمت این خودرو به شرح ذیل است؛

قیمت اسفند ۱۴۰۲: ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ تومان

قیمت فروردین ۱۴۰۳: ۴۴۵.۷۴۲.۳۰۰ تومان

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • افزایش باورنکردنی قیمت کارخانه ای پژو پارس
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی