Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:07:01 GMT

طراحی و چاپ کارت ویزیت مشاور املاک + نمونه جذاب

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۹۰۰

طراحی و چاپ کارت ویزیت مشاور املاک + نمونه جذاب

تا به امروز هر یک از ما کارت ویزیت‌های مختلفی را مشاهده کرده‌ایم. حال سوالی که مطرح است این که آیا در میان همه آن‌ها کارت ویزیت خاصی بوده است که آنچنان توجه شما را به خود جلب کرده باشد که صرف نظر از اطلاعات آن بخواهید به دلیل ظاهر جذابی که دارد آن کارت را نزد خود نگه دارید؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، بدون شک دو عامل نحوه طراحی و نحوه چاپ کارت ویزیت است که موجب این جذابیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه املاک و یا به عبارتی مغازه‌های مشاور ملاک را می‌توان از جمله کسب‌وکارهایی دانست که داشتن یک کارت ویزیت جذاب و حرفه‌ای از الویت‌های شغلی آن‌ها است. از این رو ما در این مقاله به بررسی مهمترین نکات در طراحی و چاپ کارت ویزیت مشاور املاک می‌پردازیم.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی پرکاربرد در تجارت‌های مختلف به خصوص حوزه املاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید از طراحی مناسب و جذابی برخوردار باشد.

اولین موضوع در طراحی یک کارت ویزیت، ظاهر نمایشی آن است. به بیان ساده طراحی یک کارت ویزیت مجموعه‎ای است از تصاویر، رنگ‌ها و متون مناسب. چیدمان هر کدام از این شاخص‌ها کلیات طراحی را ایجاد می‌کند. هنگامی که یک کارت ویزیت را برای املاک طراحی می‌کنیم بایستی به نکات ظریفی توجه داشته باشیم.

در روانشناسی رنگ‌ها، هر رنگی دارای معنا و مفاهیم خاص خود می‌باشد. رنگ مورد استفاده برای کارت ویزیت مشاور املاک می‌تواند طیف‌های رنگی مختلفی را شامل شود، به عنوان مثال قرمز به معنای قدرت و سبز و آبی به معنای حیات و زندگی هستند. بنابراین می‌توان مطابق سلیقه خود، رنگ مناسب را انتخاب کرد. البته باید به این نکته توجه داشت که با وجود تنوع در انتخاب رنگ برای این نوع تجارت هر رنگی نیز مناسب نبوده و می‌بایست متناسب با توناژ رنگی مربوط به لوگوی تجاری آن مشاور املاک انتخاب گردد.

بنابراین استفاده از رنگ‌های خاص و مرتبط موجب افزایش تاثیرگذاری بر روی مخاطب شده و ارتباط مستقیمی با نوع کسب‌وکار دارد.

نکته دیگر در طراحی کارت ویزیت استفاده از المان‌های مختلف تصویری است. به طور مثال برای کسب‌وکاری همچون مشاور املاک می‌توان از وکتورهای طرح ساختمان و یا خانه استفاده کرد تا ضمن افزایش جذابیت، در همان نگاه اول موجب معرفی نوع تجارت به مخاطبین نیز شود.

مبحث بعدی متن یک کارت ویزیت است. می‌دانیم یک کارت ویزیت علاوه بر اینکه برقرارکننده اولین ارتباط مخاطب با تجارت شما است در ارتباط‌های بعدی او نیز نقش به‌سزایی دارد. به همین دلیل بایستی کلیه اطلاعات مهم و مورد نیاز مخاطبین را در یک کارت ویزیت درج کرد. بدین ترتیب اطلاعاتی که در یک نمونه کارت ویزیت  املاک باید نوشته شود شامل نام تجاری، نام اشخاص، لوگوی تجاری، شماره تماس، آدرس محل مغازه، آدرس سایت و در نهایت شبکه‌های اجتماعی در صورت وجود است.

در نهایت چیدمان صحیح تمامی محتواهای تصویری و نوشتاری بر روی یک کارت ویزیت آخرین نکته‌ای است که در طراحی آن باید درنظر داشت. هرچه محیط کارت ویزیت شما آرام‌تر بوده و صرفا اطلاعات ضروری و طرح‌های جذاب بر روی آن درج شود بدون شک توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

نکات مهم در چاپ کارت ویزیت

پس از طراحی یک کارت ویزیت نوبت به چاپ آن می‌رسد، در این میان نحوه چاپ و کیفیت چاپ کارت ویزیت همراه با نکاتی است که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به طور کلی کارت ویزیت را می‌توان در دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال به چاپ رساند. هرکدام از این روش‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی بوده و می‌بایست متناسب با نیاز، مورد انتخاب قرار گیرند. مثلا برای چاپ کارت ویزیت در تعداد پایین و طی مدت زمان خیلی کوتاه روش چاپ دیحیتال مناسبترین روش است. از طرف دیگر اگر بخواهیم کارت ویزیتی را در تیراژ بالا و بدون محدودیت زمانی چاپ کنیم بایستی از چاپ افست استفاده نماییم.

شاخص‌های چاپی مختلف دیگری نیز وجود دارند که پیش از چاپ کارت ویزیت باید در نظر گرفته شوند. از جمله این شاخص‌ها می‌توان به کیفیت، جنس و گرماژ کاغذ کارت ویزیت، ابعاد کارت ویزیت، جنس روکش آن، تعداد وجه کارت، نحوه برش آن، تعدا چاپ و در نهایت اعمال جلوه‌های خاصی همچون یو.وی موضعی، طلاکوب و نقره‌کوب به بخش‌هایی از کارت ویزیت اشاره کرد.

توجه داشته باید که جنس کاغذ و روکشی که برای یک کارت ویزیت انتخاب می‌شود باید به‌گونه‌ای باید که از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. چون یک کارت ویزیت همواره برقرارکننده ارتباط‌های مجدد مخاطبین با تجارت شما است.

چاپ آقا پیشرو در طراحی و چاپ کارت ویزیت

چاپ آقا به عنوان مجموعه پیشرو در سفارش آنلاین محصولات چاپی مفتخر است که با دارا بودن مجهزترین دستگاه‌های چاپی افست و دیجیتال در چاپخانه خود باکیفیت‌ترین کارت ویزیت ها را عرضه کند. همچنین این مجموعه در کنار واحد طراحی مجرب خود با ارائه ابزاری تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا بستری را برای مشتریان عزیز خود به منظور طراحی کاملا آنلاین محصولات چاپی مختلف همچون طراحی آنلاین کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، کارت دعوت و.... فراهم کرده است. در این ابزار به راحتی می‌توان طرح مورد نظر را از میان طرح‌های بسیار متنوع و گوناگون انتخاب کرده و سپس به ویرایش آن‌ها مطابق با اطلاعات شخصی به صورت آنلاین و رایگان پرداخت. جهت مشاهده طرح‌های جذاب ابزار طراحی آنلاین چاپ آقا می‌توانید به سایت چاپ آقا به نشانی www.chapagha.com مراجعه فرمایید.لازم به ذکر است که کارشناسان چاپ آقا همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان عزیز خود می‌باشند؛ کافی است با شماره 41915-021 تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا چاپ کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت یک کارت ویزیت مشاور املاک طراحی آن چاپ آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)
  • ارایه خدمات مختلف درمانی و آموزشی طی تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟ (+عکس)
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • کاظم صدیقی برکنار شد؟ /جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز