Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف با بیان اینکه تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین ماه امکان نیست، گفت: این مهلت حداقل ۲ ماه به تاخیر بیفتد. تاریخ انتشار: 11:49 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۶۴

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به تسهیلات ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده از سوی دولت اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر سهم اصناف از این تسهیلات مشخص شود تا اصناف بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران درباره مالیات اصناف گفت: موضوع ماده ۱۸۶ انجام شد و سه ماه به تعویق افتاد، اما مهلت مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۹۸ که تا ۳۱ فروردین به تعویق افتاد، اما به هیچ عنوان انجام اینکار در این بازه زمانی عملیاتی نیست و حتما باید به تعویق بیفتد.

وی با بیان اینکه مقرر شده مسئولان با برگزاری جلسات درباره این موضوع اطلاع رسانی کنند، گفت: اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده حداقل باید ۲ ماه دیگر به تاخیر بیفتد تا اصناف بتوانند این اظهارنامه را تحویل دهند.

درستی درباره اصنافی که در لیست مشاغل پرخطر قرار می‌گیرند نیز تصریح کرد: اصناف تابع پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت هستند و باید منتظر بمانیم که این ممنوعیت فعالیت چه زمانی به طول می‌انجامد.

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: حتما باید به این صنوف تسهیلات پرداخت شود تا بیشتر متضرر نشوند، حتی از سازمان تامین اجتماعی درخواست کردیم به دلیل زیان اصناف در این مدت حق بیمه کارفرما را برای دو تا سه ماه دریافت نکند تا اصناف بتوانند از وضعیت پیش آمده عبور کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی در سایه شیوع کرونا


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصناف اصناف اخبار اقتصادی مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد