Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:07:36 GMT

افت فروش کیاموتورز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۹۳۵

افت فروش کیاموتورز

میزان فروش جهانی شرکت خودروسازی کیا موتورز در مارس ۲۰۲۰ با کاهشی ۶.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی کیا موتورز در کره جنوبی به تازگی با انتشار آمار و گزارش های جدید از میزان فروش از محصولات مختلف خود، اعلام کرده که در ماه گذشته میلادی، مارس ۲۰۲۰، ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ دستگاه خودرو در بازارهای جهانی فروخته و عرضه کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی مارس ۲۰۱۹،   ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد کاهش یافته است.

از جمله خودروهای موفق و پرفروش این برنده کره ای در جهان می‌توان به ترتیب به شاسی بلند کیا اسپورتیج با فروش ۲۸ هزار و ۹۷۷ دستگاه، کیا سلتوس با فروش ۲۷ هزار و ۸۰۶ دستگاه و سدان کیا فورته با فروش ۲۱ هزار و ۱۹۴ دستگاه اشاره کرد.

گزارش‌های منتشر شده در وب سایت automobilsport همچنین نشان می دهد میزان فروش این برند در وطن خود یعنی کره‌جنوبی با رشدی ۱۵.۳ درصدی مواجه بوده و توانسته ۵۱ هزار و ۸ دستگاه را روانه بازار این کشور کند. این در حالی است که میزان فروش آن در مارس ۲۰۱۹ تنها ۴۴ هزار و ۲۳۳ دستگاه بوده است و این بدان معناست که از آوریل  ۲۰۱۸، این نخستین باری است کیاموتورز توانسته در بازار کره بالغ بر ۵۰ هزاردستگاه بفروشد.

البته به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو معرفی و عرضه خودروهای جدید همچون سدان اپتیما و شاسی بلند سورنتو نیز در رشد و افزایش تقاضای فروش تاثیر بسزایی داشته است.

میزان فروش محصولات کیا موتورز اما در بازارهای جهانی تحت تاثیر شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا یا بیماری کوبید ۱۹ که منجر به افت شدید تقاضا و تعطیلی و قرنطینه در بسیاری از کشورهای جهان شده است، ۱۱.۲ درصد کاهش یافته و روی عدد ۱۷۵ هزار و ۹۵۲ دستگاه ایستاده است.

این در حالی است که میزان فروش آن در بازارهای جهانی در مارس ۲۰۱۹ میلادی، ۱۹۸ هزار و ۱۳۷ دستگاه ثبت و گزارش شده بود.

این شرکت همچنین به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا بسیاری از کارخانه های خود در کشورهای مختلف را به طور موقت تعطیل و فعالیت آنها را متوقف و اعلام کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیاموتورز کرونا در جهان میزان فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید