Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی صداوسیما به صحبت‌های سیروس مقدم درباره مشابهات «پایتخت» با برخی فیلم‌های خاص سینمای قبل از انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حواشی قسمت پایانی سریال «پایتخت 6» حتی پس از چند روز همچنان سر و شکل تازه‌تری می‌گیرد و عوامل آن بواسطه اقتباس عجیب سکانس‌هایی از این سریال با فیلم‌های خاص قبل از انقلاب، حتی انتقادات داخل سازمانی را نیز معطوف به خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از موضع غیررسمی علی‌عسگری، رئیس صداوسیما برای پیگیری ماجرای رخ داده در قسمت آخر پخش نوروزی «پایتخت» و گرته‌برداری عمدی ایجاد شده توسط تیم تولید سریال، شب گذشته نیز سیروس مقدم درباره این اتفاقات در یک برنامه تلویزیونی به گفتگو نشست.

هرچند که این کارگردان تشابهات فعلی را نوعی طنازی و شوخی با برخی فیلم‌ها عنوان می‌کند اما به نظر ماجرای پیش آمده را نمی‌توان به این سادگی دانست. همچنان که این حجم از تشابه جزء به جزء با فیلم‌هایی مثل «همسفر» با بازیگران خاص که امروز در نقش اپوزیسیون قرار گرفته‌اند و نیز حتی حواشی دیگری مثل پخش همزمان همین فیلم در شبکه «من و تو» در یک روز با قسمت پایانی «پایتخت» حکایت از ماجراهایی پشت پرده دارد.

با این حال بالاخره پس از چند روز سکوت صداوسیما دوباره به شکل غیررسمی و در فضای مجازی رنجبران، مدیر روابط عمومی صداوسیما این چنین به پاسخگویی سیروس مقدم واکنش نشان داده است: «در فاصله یک هفته نتیجه رضایت‌مندی مردم از یک اثر بومی خانواده‌محور تحسین‌شده به کمترین نصاب خود می‌رسد ... ای کاش این ماجراجویی حتی به نیت طنز هم انجام نمی‌شد، افسوس».

گفتنی است درحالی که همچنان اعلام رسمی درپی حواشی ایجاد شده در سکانس‌های «پایتخت 6» از سوی صداوسیما اعلام نشده اما عوامل سریال قرار است بزودی 4 قسمت پایانی را برای پخش از تلویزیون آماده کنند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیروس مقدم صداوسیما سریال پایتخت محمدحسین رنجبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال حشاشین پرداخت:

روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما در مطلبی به بررسی سریال «حشاشین» پرداخت: حشاشین مصداق کاملی از همان چیزی‌ست که از آن به‌عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ‌سازی نام بردم؛ سریالی که بر مبنای مفاهیم خاصه جریان قدرت غرب و با بودجه مستقیم صهیونیست‌ها در سینمای به اصطلاح مصر ساخته و پرداخته می‌شود؛ اثری که ماحصل همان رفتار سازمان‌یافته در جهت میل به خواسته‌های معین است، محصولی که در شش ماه از آب و گل در می‌آید و میلیون دلاری خرجش کرده‌اند.

 براساس مستندات مطالعاتی نیرو‌های تادیبی حسن صباح نیرو‌هایی زبده، نخبه و مقید به اصول اخلاقی شیعی بوده‌اند، نیرو‌هایی که زهد و ریاضت پایه اصلی آموزش‌های ایشان بوده است، نیرو‌هایی که در جهت مأموریت‌های سری و سخت خود حتی از تزویج هم سر می‌پیچیدند تا آمادگی روحی و جسمی خویش را شبانه‌روز در جهت مأموریت‌ها حفظ کنند، حالا این را بگذارید در برابر عیاشانی چاقو به دست که حشاشین برای‌تان تصویر می‌کند که تمام خواست و طلب‌شان زن و زیور و شراب و مخدر است.

مجموعه حشاشین که محصولی میلیون دلاری وحاصل همکاری چندین کشور با یکدیگر است که همچون دیگر محصولات رسانه غرب در پس رنگ و لعاب اکشن و هیجان و کیفیت تصویربرداری‌اش آنچه می‌خواهد را بادمل‌های چرکینش به خورد مخاطب می‌دهد، خوراندنی که حتی مخاطب عامه هم متوجه حس بدولزجش می‌شود، اثری که غلو می‌کند و دروغ‌های صد من یک غازش رادرپس صحنه‌های عاشقانه و اکشن‌های مهیج و توفانی پنهان می‌نماید.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم