Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:39:48 GMT

پلمب ۲۰ واحد صنفی در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۰۳۱

پلمب ۲۰ واحد صنفی در مراغه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه از پلمب و توقف فعالیت ۲۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت‌نکردن مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اللهوردیان افزود: در پی اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی غیر ضروری، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در همین راستا و در سه روز گذشته اکیپ‌های مشترک پلیس و علوم پزشکی و اتاق اصناف از واحد‌های صنفی بازدید کردند.

اللهوردیان افزود: در این بازرسی ها، ۲۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا با هماهنگی مقام قضائی پلمب و برای ۱۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه و تذکر صادر شد.

او با بیان اینکه تشدید نظارت و کنترل واحد‌های صنفی با توجه شیوع کرونا در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلف در زمینه عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و نیز احتکار، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی اتاق اصناف مصوبات ستاد واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان