Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ستاد مبارزه با کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ مصوبات جدیدی را در ارتباط با فعالیت تاکسی ها در شهر اعلام کرد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۹ تمامی رانندگان ناوگان تاکسی شامل تاکسی‌های پلاک ت "زرد"، تاکسی‌های بی‌سیم و تاکسی‌های اینترنتی ملزم به اجرای برخی موارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه حداکثر تعداد مسافر در تمامی سفرهای درون و برون شهری بیش از سه نفر ممنوع است، افزود: از زمان شروع سرویس رسانی از مبدا تا مقصد شیشه تاکسی‌ها در حد تهویه هوای مطبوع داخل خودرو باز و از بستن شیشه‌ها اکیداً باید خودداری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونای استان در خصوص فعالیت تاکسی‌ها این است که ترجیحاً راننده و مسافر از ماسک استفاده و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مؤثر رسانه‌ها و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان این مهم به صورت مؤثر در شهر به جهت سلامت هر چه بیشتر عموم مردم پیاده سازی و فرهنگ سازی آن مستمر ماند.

منوچهری خاطرنشان کرد: توزیع رایگان ماسک و دستکش همچنین ضد عفونی کردن تاکسی‌ها و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با کرونا انجام شده است.

کد خبر 417784

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تاكسيراني اصفهان ضدعفونی ویروس کرونا شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد مبارزه تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری‌ آنا، جلسه ستاد اقتصادی دولت صبح امروز سه‌شنبه به ریاست سیدابراهیم رئیسی و به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بستر‌های قانونی برای دور زدن قانون، مسیر‌های قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش و نظر اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بستر‌های قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آثار سوء ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تاخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسئول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالا‌های وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند