Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامدار از اهدای ۵ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده و بهداشتی از سوی سپاه صاحب الامر (عج) به دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «پیمان نامدار» بیان کرد: از سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تشکر می کنم که ۵ هزار بسته ۴۰۰ سی سی محلول ضدعفونی کننده و بهداشتی بر پایه الکل به دانشگاه علم پزشکی قزوین اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: طی این مدت و از روز شروع این بیماری همکاری خوبی با مجموعه سپاه استان داشتیم به طوری که در بحث برپایی بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه، ارائه خدمات در بیمارستان رحیمیان، تهیه و تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز دانشگاه و در طرح بسیج پایش غربالگری بیماری کرونا این همکاری را شاهد بودیم.

 

وی عنوان کرد: در طرح بسیج پایش و غربالگری بیماری کرونا ۸۶ درصد جمعیت استان به صورت غیرحضوری غربالگری شدند که سپاه و نیروهای بسیج همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

 

نامدار خاطر نشان کرد: رصد کارگاه های صنعتی تولیدکننده اقلام بهداشتی و توزیع آن در سطح استان از دیگر اقداماتی است که مجموعه سپاه همکاری داشتند و انشاالله با همت مردم و تلاش مسئولان از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: محلول ضد عفونی کننده دانشگاه علوم پزشکی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل