Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:47:49 GMT

قرارگاه حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در گناباد تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۰۹۷

قرارگاه حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در گناباد تشکیل شد

حامد قربانی روز سه شنبه در جلسه آغاز به کار قرارگاه متمرکز حمایت از آسیب دیدگان کرونا در گناباد افزود: تمامی حمایت‌ها و توزیع اقلام حمایتی به این افراد باید با هماهنگی فرمانداری به عنوان ناظر اصلی و این قرارگاه که متشکل از نهادها و ادارات حمایتی و دست اندرکاران ذیربط است صورت گیرد.

وی از نهادها و ادارات حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و خیریه های وابسته به آنها خواست که با ایجاد ساز و کار مناسب به شناسایی و ثبت نام اقشار آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا نظیر کارگران و واحدهای صنفی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی برای شناسایی و حمایت از آسیب دیدگان کرونا شد و ادامه داد: تمامی اقدامات و توزیع اقلام حمایتی واجدان شرایط و مشخصات استفاده کنندگان از آنها باید برای جلوگیری از تبعیض در این بانک اطلاعاتی ثبت شود.

فرماندار گناباد گفت: باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای حمایت از اشخاص و بخش‌های آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا بهره گرفته شود.

قربانی افزود: نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توسط دولت تامین می شود و لذا نیازی به حمایت‌های مجمع خیران سلامت ندارند و حمایت‌های این مجمع باید بیشتر به سمت تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر در قالب تامین اقلام بهداشتی نظیر ماسک و تب سنج  با اولویت مناطق روستایی و دور افتاده سوق یابد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد کمیته امداد امام خمینی ره سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا گناباد کمیته امداد امام خمینی ره سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است