Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:37:59 GMT

پخش ویژه برنامه اینستاگرامی رادیو نمایش هر شب ساعت ۲۳

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۱۰۹

پخش ویژه برنامه اینستاگرامی رادیو نمایش هر شب ساعت ۲۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، قرار است از این پس هر شب ساعت ۲۳ یک ویژه برنامه برای مخاطبان در اینستاگرام رادیو نمایش پخش شود.

نخستین برنامه نیز کتاب گویای «آب هرگز نمی میرد،» است که خاطرات سردار شهید میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت ابالفضل لشکر ۳۲ انصارالحسین خواهد بود که از امشب ۱۹ فروردین پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان برای دنبال کردن صفحه اینستاگرام رادیو نمایش می توانند به آدرس radionamayesh۱۰۷۵@ مراجعه کنند.

کد خبر 4894493 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو نمایش اینستاگرام برنامه رادیویی ویروس کرونا موسیقی ایرانی تئاتر ایران درگذشت چهره ها فیلم تئاتر رادیو فیلم سینمایی رادیو نمایش فیلم بازی در نوروز 99 سریال پایتخت رادیو ایران سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز سعدی در رادیو صبا
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۳۱ فروردین
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)