Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@12:21:22 GMT

آخرین وضعیت کرونا در تهران از زبان رییس شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۱۳۹

ساعت 24-رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مسوولان ستاد کرونا خواست که تدابیر ویژه‌ای برای مهار کرونا در تهران بیندیشند.

محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: امیدوارم با ظهور حضرت گشایشی پایدار در اموارات حاصل شود.

وی با اشاره به انتشار تصاویری از ازدحام مردم در خیابان‌ها گفت: متاسفانه ازدحام و ترافیک در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی تهران نسبت به سایر شهرهای درگیر کرونا بیشتر است و این نگرانی  وجود دارد که با افزایش  فعالیت ادارات به شکل پلکانی و فعالیت کارمندان از یک سوم، به دو سوم این ازدحام جمعیت مضاعف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان این که تصاویری که این روزها از ازدحام جمعیت در سیستم حمل ونقل عمومی، میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی خیابان‌ها منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که شرایط  کلانشهر تهران با ۱۰ میلیون جمعیت روزانه قابل مقایسه با سایر شهرها نیست افزود: اگر می‌خواهیم پاندمی کرونا را در تهران مهار  کنیم باید برنامه ریزی و رفتار متفاوتی برای تهران نسبت به سایر شهرها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از انداختن برخی مشکلات به گردن مردم گفت: انداختن مشکلات به گردن مردم  و مقصر دانستن آنها مشکل را حل نمی‌کنند و ما مسوولان و مجموعه مدیریت تهران باید با ابزارهای اطلاع رسانی محدودیت‌های قانونی، تشویق، تنبیه و غیره رفتار مردم را مدیریت و براساس یک الگوی مطلوب هدایت کنیم که متاسفانه تاکنون بنا به دلایل مختلف این مسئله به درستی عمل نشده و با شرایطی مواجهیم که سیرش تند تر شده است.

هاشمی با بیان این که در اعمال محدودیت‌های کسب و کار و تردد به دلیل نگرانی از پیامدهای اقتصادی و مدنی با اقتدار عمل نمی‌کنیم افزود: در اعمال تشویق‌ها و تنبیه‌ها نیز به دلیل مشکلاتی همچون کسری بودجه، تحریم‌ها و غیره گاه بیش از حد اختیار عمل می‌شود و به نظر می‌رسد اگر با جدیت بیشتری در تهران عمل نکنیم شاهد تشدید شیوع این بیماری خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با  اشاره به لزوم حمایت دولت از مدیریت شهری در پی ضررهای کرونا به شهرداری گفت: در این بحران بسیاری از فعالیت‌های شهرداری تهران به دلیل قرار گرفتن در شرایط خاص و در پی تصمیمات ستاد کرونا دچار رکود شده و منابع مالی تضعیف شده است و بر همین اساس از رئیس جمهور وهیات دولت انتظار داریم که نسبت به تخصیص منابع جایگزین برای پایتخت تهمیداتی بیندیشند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم

پزشک تیم فوتبال سپاهان آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی‌های پیش‌رو  تشریح کرد. ‌

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریع‌تر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند