Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با تاکید بر استمرار ضدعفونی و تب‌سنجی کارکنان بانک‌ها گفت: بانک‌های استان بوشهر برای مشاغلی که در بحران ویروس کرونا صدمه دیده‌‌اند باید از ارسال پیامک دیرکرد پرداخت اقساط خودداری کنند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبج امروز در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر تلاش کارکنان بانک‌های استان بوشهر را در مقابله با بیماری کرونا مورد قدردانی قرار داد و اظهار داشت:به سبب ویروس کرونا برخی کارکنان بانکی در کشور بیمار شدند و برخی هم جان باختند که سبب تالم و تاسف همگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تمهیدات بانک‌ها برای مقابله با کرونا را مورد تاکید قرار داد و با تسلیت فوت برخی بانکداران کشور به سبب بیماری کرونا گفت: کارکنان بانک‌ها  بعداز کادر درمانی در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند که در این راستا تمهیدات بانک‌ها برای مقابله با کرونا و جلوگیری از انتقال ویروس امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان تصریح کرد: برای ارائه خدمات مطلوب و راهکارهای لازم برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مورد توجه و تاکید قرار دارد.

گراوند رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سیستم بانکی استان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:برای تحقق این مهم شورای هماهنگی بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها اقدام کنند.

وی، اجرای دورکاری در شعب بانکی استان را ضروری دانست و تاکید کرد: مدیران بانکی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و کارمندانی که بیماری زمینه‌ای  مانند، بانوان باردار و جانبازان شیمیایی دارند در اولویت استفاده از ظرفیت دورکاری قرار گیرند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروتکل‌‌های بهداشتی در کارکنان بانک‌ها باید مورد توجه مستمر قرار بگیرد گفت:  با توجه به دستورات اکید مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تحقق پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، مشتریان بانکی هم باید رعایت بهداشت فردی را در زمان مراجعه به بانک انجام دهند.

گراوند  استمرار ضدعفونی تجهیزات شعب بانک‌ها و تب سنجی کارکنان بانکی  را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی و حوزه اقتصادی استانداری، نسبت به تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی بانک‌های استان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه  بانک‌های استان بوشهر برای مشاغلی که در بحران ویروس کرونا صدمه دیده‌‌اند باید از  ارسال پیامک دیرکرد پرداخت اقساط خودداری کنند افزود: در این شرایط مقابله با کرونا که مشاغل مختلفی دچار ضرر و زیان شده‌اند، سیستم بانکی در استان از ارسال پیامک‌های پرداخت اقساط و جریمه دیرکرد خودداری کنند.

تمهیدات مراقبتی مشتریان بانکها به منظور مقابله با ویروس کرونا 7 توصیه مهم برای انجام کارهای بانکی فعالیت بانک‌های یزد غیرحضوری شد

انتهای پیام/ 190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بانک های استان بوشهر کارکنان بانک ها استاندار بوشهر پرداخت اقساط خودداری کنند ارسال پیامک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 845099 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی موبایل

دیگر خبرها

  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک