Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک گفت: اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم فرصت ها تبدیل به تهدید خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد درباره شرایط پیش روی رویداهای بین المللی اظهار داشت: حداقل تا اول جولای معادل دهم تیرماه هیچ رویداد بین المللی در دنیا نداریم و شاید این موضوع تمدید هم بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بعضی مصدومیت هایی برای ورزشکاران ما پیش آمد که این تعویق المپیک می تواند فرصتی برای آنها باشد اما اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم همین فرصت ها تبدیل به تهدید می شود.

وی افزود: برای برنامه ریزی با توجه به تاریخ جدید بازی های المپیک نه باید خیلی عجله کنیم و نه باید فرصت را خیلی از دست بدهیم. از امروز 15 ماه تا شروع المپیک فرصت داریم و 50 سهمیه قطعی گرفته ایم که این زمان در صورت برنامه ریزی درست فرصت مناسبی برای آنهاست.

معاون وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش تا کنون تمام تعهدات خود را به ورزشکاران المپیکی انجام داده است و در خصوص ادامه روند پرداخت حقوق با توجه به تعویق افتادن المپیک و شروع مجدد اردوها باید تصمیم گیری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد المپیک 2020 المپیک برنامه ریزی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از 17 خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ 25 فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟