Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-معاون هماهنگ کننده ارتش از عدم برگزاری رژه روز ارتش در روز ۲۹ فروردین سال جاری به دلیل کرونا خبر داد.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست خبری که صبح امروز (سه‌شنبه) در ستاد ارتش برگزار شد، با تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج)، اظهار داشت: مراسم ۲۹ فروردین سالروز بزرگداشت ارتش و رژه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۸ تا به امروز مراسم رژه در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شد، این مراسم قدرت نیروهای مسلح را به نمایش می‌گذارد، که این نمایش موجب می‌شود که نیروهای مسلح آمادگی لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات وی را در ادامه  بخوانید؛

*{ با اشاره به شرایط کشور و گسترش ویروس کرونا در کشور،}: بنابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و بنابر تدبیر فرمانده کل ارتش و هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح و نظر مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح جایگزین را طراحی و انجام می‌دهد.

* رژه نیروهای مسلح امسال برگزار نخواهد شد،  رژه خدمت با شعار یاوران سلامت در ۲۹ فروردین امسال برگزار می‌شود.

*{ با اشاره به ماموریت اصلی ارتش در حفظ توان دفاعی و امنیت کشور}: گسترش ویروس کرونا در کشور تاثیری بر توان دفاعی ارتش نداشته و ما با رعایت اصول بهداشتی توانسته‌ایم به بهترین شکل ممکن ماموریت‌های خود را انجام دهیم.

*با نگاه فرمانده کل ارتش و انتظارات مردم، ارتش از همان ابتدا وارد عمل شده و کمک‌های لازم نیز در حال انجام است. ارتش مسئولیت دفاع از کشور را برعهده دارد و در کنار مسئولیت اصلی خود یعنی دفاع از کشور و تأمین امنیت، ظرفیت‌های درمانی خود را نیز به میدان خدمت رسانی به مردم عزیزمان آورده است.

* با وجود نگرانی‌ها در پی شیوع ویروس کرونا در کشور این موضوع تأثیری بر مأموریت اصلی ارتش در حفظ توان دفاعی و امنیت کشور نداشته است، شرایط امنیت کشور بسیار خوب است.

* ما در راستای اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات بسیار گسترده‌ای را به مناسبت روز ارتش، از ۲۰ فروردین به بعد آغاز و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهیم داد و خدمات گسترده‌ای به مردم می‌دهیم. اقدامات خدماتی و بهداشتی ما در این روزها افزایش چشمگیری خواهد داشت و ما با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» بحث ضد عفونی کردن محله‌ها، توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم و اختصاص تخت‌های بیمارستانی و امکانات بهداشتی بیشتری به این امر اختصاص می‌دهیم به شکلی که برای مردم محسوس باشد.

*{با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی}: ما همواره مراسم بزرگداشت سپهبد شهید صیادشیرازی را برگزار می‌کردیم اما با توجه به شرایط موجود کشور مراسمی مانند سال‌های گذشته نخواهیم داشت و طرح جایگزین با عنوان «سپهبدهای اخلاص» برای بزرگداشت سه سپهبد شهید کشور «شهیدان سپهبد قرنی، سپهبد صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی» با تدبیر فرماندهی کل ارتش و با هماهنگی سایر نیروها برای قدردانی از زحمات این عزیزان و بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود که نماد وحدت و یکدلی میان نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نیروهای مسلح توان دفاعی ۲۹ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم