Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان از توزیع افزون بر ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی و با همکاری اداره کل پست، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، بخش خصوصی ، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری سمنان در نقاط مختلف این استان خبر داد.

مهدی بندرآبادی در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به امکان عرضه همه روزه اقلام بهداشتی در این استان اظهار کرد: باید اطلاع رسانی از توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نقاط استان سمنان به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگرچه ممکن است تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بازار شهرستان‌های استان، با مشکلاتی همراه باشد اما با توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، هم‌استانی‌ها می‌توانند با حداقل قیمت و بدون حضور در بیرون از خانه ، به اقلام بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

بندرآبادی گفت: وزیر معین استان سمنان در ستاد ملی مقابله با کرونا در نامه‌ای که اخیرا به معاون اول رئیس جمهوری ارسال کردند، از اقدام‌های انجام شده در بحث مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ابراز رضایت کردند، که این امر نشان از تلاش تمامی کمیته‌های استانی در سمنان برای مقابله با کرونا ویروس است.

وی با اشاره به الزام بانک‌ها به اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا خاطرنشان کرد: به طور مشخص، باید بانک‌های عامل در استان سمنان به مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا ویروس ارایه می دهد، توجه کنند و از اقدام‌های جزیره‌ای خودداری شود.


شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا نیز بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار تاکید و تصریح کرد: اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحدهای تولیدی استان براساس گزارش‌های ارایه شده مطلوب است اما افزایش نظارت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران این واحدهای تولیدی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه باید طرح‌ غربالگری و تب‌سنجی برای مقابله با کرونا ویروس در ورودی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به طور جد ادامه یابد افزود: در بحث مدیریت پسماند، اقدام‌هایی در استان سمنان در دست اجراست تا جمع آوری زباله عفونی و خانگی مطلوب‌تر انجام شود.

وی از تلاش اداره کل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری سمنان برای نظارت بر فرآیند امور در حوزه مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد: فرمانداری و بخشداری‌های استان، گزارش‌های خود را از اقدام‌های انجام شده در بحث نظارت و بازرسی را در روزهای فرد هفته به اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ارسال کنند.

شریفی با بیان اینکه ارایه عملکرد فرمانداری‌های در حوزه بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف از سوی بخشداری و فرمانداری‌های استان مطلوب است ادامه داد: در موضوعات خاصی که در ارتباط با مقابله با کرونا ویروس در شهرستان‌ها وجود دارد ، این موضوعات از طریق فرمانداران و ستاد شهرستانی، در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس مطرح و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استاندار سمنان سمنان طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا ویروس استانداری سمنان اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین