Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو مشهد که از ناحه مچ پا مصدوم است بیان کرد که در حال بهبودی است.

طرفداری- اکبر صادقی، هافبک و کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در خصوص ادامه لیگبرتر اظهار علاقه کرد و می خواهد لیگ ادامه پیدا کند.

صادقی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا عنوان کرد:

این شرایط برای همه مردم از جمله فوتبالیست‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وضعیت طوری است که باید در خانه بمانیم و از تمرینات تیمی و گروهی هم دور هستیم. فعلا که چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیت چه می‌شود.

وی که بحث مصدومیتش در خانه مطرح شده، در این ارتباط گفت:

آسیب‌دیدگی من چندان جدی نیست، کمی از ناحیه مچ پا مصدوم هستم که مسئله خاصی هم نیست. قطعا با انجام تمرینات ویژه شرایطم بهتر خواهد شد.

هافبک شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق تعطیلی مسابقات و نیمه‌کاره ماندن لیگ برتر است؟» اظهار داشت:

معمولا لیگ برتر همیشه در 10 هفته پایانی جذاب و دیدنی است. امیدوارم ویروس کرونا ریشه‌کن شود تا لیگ برتر نیمه‌کاره تمام نشود، من دوست دارم بازی‌ها ادامه پیدا کند تا بتوانیم در پایان لیگ نتیجه زحماتمان را بگیریم ولی باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود.

صادقی اضافه کرد:

امیدوارم کار به تعطیلی لیگ برتر نکشد ولی اگر این شرایط ادامه داشته باشد قطعا جان انسان‌ها از هر چیزی با ارزش‌تر است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه روز سوم مسابقات تنیس مقدماتی جهان در مالزی، پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سریلانکا در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ رفتند.   در نخستین بازی انفرادی آریا شعبان نژاد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه کیارش صادقی با همین نتیجه مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.   در بازی دونفره نیز تیم پسران ایران با ترکیب کیارش صادقی – رامتین رافعی موفق شدند با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ اهنگ کنگ را شکست دهد تا در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.   تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.   مسابقات تنیس مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ تا ۱۳ فرودین ماه به میزبانی مالزی آغاز شده و در حال برگزار‌ی است. ­

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست/ فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی/ زیاد نخاله: قطعاً گزینه تسلیم، گزینه ما نخواهد بود
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • خرید جذاب نهال بادام لیبل دار ۲۹ هزار تومان  تا ۲۰ فروردین
  • نماپردازی زیبا و اروپایی یک مدرسه در سیستان و بلوچستان؛ الله اکبر
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند