Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:37:37 GMT

بلغارستان ورود افراد خارجی را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۵۸۰

بلغارستان ورود افراد خارجی را ممنوع کرد

وزیر بهداشت بلغارستان اعلام کرد، بلغارستان همزمان با مبارزاتش با پاندمی ویروس کرونا، ورود افراد از سراسر کشورهای جهان بجز 19 کشور عضو اتحادیه اروپا را ممنوع کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بلغارستان از اواسط ماه مارس در اقدامی برای مهار پاندمی ویروس کرونا، مدارس و رستوران‌ها را تعطیل کرد و محدودیت سفر بین شهری اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 549 تن از مردم بلغارستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و 22 تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
وزیر بهداشت بلغارستان در بیانیه‌ای گفت: من موقتا ورود تمامی شهروندان از کشورهای ثالث از طریق تمامی راه‌های هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای به کشور را ممنوع اعلام می‌کنم.
وی همچنین ورود تمامی افرادی که از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، آلمان، هلند،‌سوئیس، اتریش، بلژیک، ایسلند، لیختن اشتاین و لوکزامبورگ می‌آیند را به بلغارستان ممنوع کرد.
اتباغ بلغاری که به کشور باز می‌گردند و همچنین افرادی که مجوز بلندمدت برای زندگی در این کشور دارند به همراه خانواده‌هایشان از این ممنوعیت مستثنی هستند.
در این بیانیه آمده است: این ممنوعیت شامل پزشکان، مددکاران اجتماعی، خدمه حمل و نقل، مقامات دولتی و کارگران فصلی مزارع و همچنین دیگر موارد ویژه نمی‌باشد.
بلغارستان اجازه عبور ترانزیتی افراد از اتحادیه اروپا، صربستان، مقدونیه شمالی، مونتنگرو و ترکیه را که باید به کشورهایشان بازگردند، خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد

فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: «با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است، موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتا از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیما به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد صادر شود، چراکه عملا باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳- ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ درخصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

tags # دانشجو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • رژیم صهیونیستی تجمعات در فضای باز را ممنوع اعلام کرد
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • عفونت های تنفسی و موارد بستری در بوشهر افزایش یافت
  • افزایش بیماران عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟