Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@07:12:17 GMT

تکذیب شد: برگزاری جشن شکست کرونا به وسیله بسیجیان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۵۹۷

تکذیب شد: برگزاری جشن شکست کرونا به وسیله بسیجیان

با شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور و با توجه به تعطیلی مراکز و تجمعات مذهبی در پی شیوع این ویروس، جشن سالروز میلاد چندتن از ائمه اطهار که در ماه شعبان قرار دارد، در قالب حسینیه‌های مجازی برگزار می‌شود. اما برخی از پایگاه های بسیج با برپایی ایستگاه های صلواتی در خیابان ها به جشن و پایکوبی می پردازند که یکی از این آنها مربوط به جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) بود که سبب شد برخی شبکه های مجازی وابسته به گروههای معاند با انتشار تصاویری ساختگی مدعی شوند که بسیجیان برای شکست کرونا جشن گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه: برگزاری جشن شکست کرونا به وسیله بسیجیان

پاسخ به شایعه: با پیگیری های به عمل توسط رسانه ها و خبرگزاری های معتبر کشور معلوم شده که برخی از بسیجیان برای جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به برپایی ایستگاه صلواتی اقدام کرده اند و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی هیچ گونه ربطی به جشن شکست کرونا ندارد و این موضوع به وسیله متولیان این ایستگاه صلواتی تکذیب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اخبار جعلی شبکه اجتماعی مجازی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار جعلی شبکه اجتماعی مجازی سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا اخبار جعلی شبکه اجتماعی مجازی سازمان بسیج مستضعفان شکست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فیفادی ماه مارس برای برخی باشگاه های ایتالیایی ناخوشایند بوده و بازیکنان مهمی مصدوم شده اند. این آخرین وقفه بازی های ملی است که در آن، اکثر بازی ها دوستانه اند ولی شاهد برگزاری پلی آف یورو 2024 و نیز لیگ ملت‌های کونکاکاف نیز هستیم.

در این فیفادی، سنگین‌ترین هزینه را رم پرداخت کرد، که چهار بازیکن خود از جمله سردار آزمون را به دلیل مصدومیت از دست داد، پس از آن میلان با سه و آتالانتا و اینتر با دو مصدوم قرار دارند. 

در مورد برخی بازیکنان نیاز است در بازگشت به باشگاه‌ها، شرایطشان بهتر بررسی شود ولی مثلا در مورد آزمون و ورونز سوسلوف مشخص شده که مصدومیت جدی است و باید چند هفته دور از میادین باشند. تا به امروز، تعداد بازیکنان سری آ که در این فیفادی مصدوم شده اند، به 11 نفر افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز توزیع شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • پخت و توزیع نان صلواتی در ۴۰۰ نانوایی مشهد
  • امداد‌رسانی جهادی بسیجیان دزفول به مردم در پی بارندگی