Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخبین مردم استان چهارمحال وبختیاری در مجلس یازدهم در بیانیه‌ای از مسئولان خواستند از عزل و نصب‌های شتاب‌زده بدون بررسی و صرفاً به علت فشارهای سیاسی که هیچ دردی از مردم را حل نمی‌کند به جد پرهیز شود. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، دومین نشست همدلی و هم‌اندیشی منتخبین مردم استان به میزبانی آقای قدرت‌الله حمزه منتخب مردم شریف شهرستان‌های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس یازدهم برگزار و رئوس جهت‌گیری‌های منتخبین مطرح و جهت آگاهی مردم استان طی بیانیه‌ای اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم شهرکرد در مجلس یازدهم: عوارض و مالیات اصناف و تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری بخشیده شودمنتخب مجلس یازدهم: مقام معظم رهبری با "جهش تولید" نقشه راه را برای حرکت در مسیر تولید ‌مشخص کردندمنتخب مردم اردل‌ در مجلس یازدهم: لابی‌گری در مجلس برای کسب منافع شخصی ‌خیانت به آرای مردم ا‌ست

1.  آبادانی و رفع محرومیت از چهره استان و توسعه عدالت در بخش‌های مختلف محور اقدامات منتخبان شما در مجلس یازدهم خواهد بود و برای این مهم از همه صاحب‌نظران، متخصصین، اندیشمندان، علما و همه شما مردم عزیز به ویژه نامزدهای محترم این دوره درخواست می‌کنیم تا در این عرصه با ارائه پیشنهادات سازنده خود ما را در ارتقاء روش‌ها و اصلاح فرآیندها و پیگیری سند توسعه همه‌جانبه استان یاری رسانند.

2. پیشرفت و آبادانی شهرستان‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها تابعی از پیشرفت جامع استان می‌باشد لذا به دور از نگاه‌های بخشی و جزیره‌ای با همدلی و اتحاد در کنار هم تلاش خواهیم نمود فراتر از سلایق سیاسی و قومیتی و با نگاهی تمدنی و افقی بلند و برگرفته از اندیشه‌های برتر امامین انقلاب و مبتنی بر شواهد علمی و دانش بومی، استان را در گردونه رقابتی سازنده با سایر استان‌ها قرار داده و شاهد پیشرفت استان که به تبع آن پیشرفت همه بخش‌ها را به همراه دارد خواهیم بود.

3.  حراست و صیانت از آب استان که بزرگ‌ترین مزیت و نیاز مردم شریف استان است را وظیفه اصلی خود دانسته و با همدلی و وحدت در راستای بهره‌برداری حداکثری از این منابع از همه ظرفیت‌های حقوقی لازم برای دفاع از مطالبات و حق مردم شهرستان‌های ده‌گانه استانمان استفاده خواهیم کرد و با هرگونه زیاده‌طلبی و زیاده‌خواهی که حاصل آن در سال‌های گذشته به حفر تونل‌های غیرقانونی منجر گردید به شدت مقابله خواهیم کرد و هرگونه اقدام در این مسیر را که هم امروز جامعه ما و هم آینده استان و کشور را در آسیب‌های زیست‌محیطی به خطر خواهد انداخت محکوم کرده و در برابر قانون‌گریزی‌ها می‌ایستیم.

4. از استاندار محترم، مدیران و مسئولان همه دستگاه‌ها استدعا داریم با تلاش و کوشش جهادی از لحظه لحظه توفیق خدمت برای پیشرفت و آبادانی استان به ویژه در سال جدید که با شعار حکیمانه مقام معظم رهبری حجت را بر همگان برای توسعه اقتصادی و رفاه معیشتی تمام نموده‌اند استفاده نمایند، بی‌شک برای حل مسئله اشتغال جوانان و برون رفت از نرخ بیکاری استان توجه جدی به شعار سال می‌تواند راه‌گشا باشد و منتخبین مردم آماده‌اند برای خدمت به مردم و حل مسائل مربوطه تمام قد جهت کمک به دستگاه‌ها و مسئولان فعالانه در کنار آن‌ها حضور یابند .

5. از همه مسئولان استان انتظار می‌رود از عزل و نصب‌های شتاب‌زده بدون بررسی و صرفاً به علت فشارهای سیاسی که هیچ دردی از مردم را حل نمی‌کند بلکه سبب بی‌ثباتی مدیریتی و ناکارآمدی دستگاه‌ها می‌شود به جد پرهیز شود، بی‌شک منتخبین مردم از مسئولان و مدیران پرتلاش در راستای حل مسائل مردم حمایت نموده و البته در راستای کارآمدی بهتر مدیریتی نیز در آینده، محور توجه به میزان توانمندی، شایستگی و پاک‌دستی و تعهد در پیگیری حل مشکلات مردم خواهد بود.

6. از روح بلند امام و شهیدان والامقام انقلاب به‌ویژه روح ملکوتی شهید پرافتخار مقاومت سردار عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند مدد می‌طلبیم که با عهدی که با مردم بسته‌ایم پایدار بمانیم و سوگند می‌خوریم که روحیه انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافیگری و مقابله با فساد و ظلم و دفاع از حقوق مردم به‌ویژه مستضعفین را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و از مردم شریف و ولایت‌مدار استان عاجزانه می‌خواهیم که خادمین خود را در این مسیر با دعاهای خیر خود و نظارت‌های مستمر یاری رسانند .

احمد راستینه، امیرقلی جعفری، قدرت‌الله حمزه ،حسین بامیری

انتهای پیام/

R7540/P1549/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم منتخبین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند