Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری سنت کهن مردم خراسان جنوبی با عنوان چراغ برات در روز ۱۴ شعبان و خیرات مردم برای اموات گفت: امسال به واسطه شیوع کرونا لازم است مردم خیرات برای درگذشتگان خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

 او با بیان اینکه یکی از بهترین خیرات حل مشکل و گره گشایی از کار بندگان خداوند است, افزود: هلال احمر خراسان جنوبی این آمادگی را دارد تا مانند همیشه حلقه اتصال این کمک‌ها برای رساندن به دست نیازمندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری عنوان کرد: کمک‌های مردمی روز «برات» برای تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و معیشتی هزینه و در اختیار نیازمندان واقعی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز از طریق شماره گیری کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ می‌توانند کمک‌های خود را به حساب هلال احمر واریز کنند.

او شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت را از دیگر روش‌های پرداخت کمک عنوان کرد و ادامه داد: شعب هلال احمر در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع دوست خراسان جنوبی است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی روز برات طرح معیشتی خراسان جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی افزود: با انجام ۷۵ مورد عملیات امدادی از بیست و هفتم فروردین تا امروز، سی‌ام فروردین به ۵۲۹۳ نفر امدادرسانی شد، ۶۶۳ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۳۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۲۱۹ تیم عملیاتی شامل ۸۱۹ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آب‌گرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۵۸ واحد مسکونی انجام و سه اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر برای اسکان افراد متأثر از سیل برپا شد.

کد خبر 745752

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان