Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان - فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،محمود صوفی ، با بیان اینکه شهرستان سیاهکل همانند سایر شهرستان های استان گیلان و کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شهرستان نسبت به سایر نقاط بهتر و طبیعی تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کارگروه مقابله با کرونای شهرستان سیاهکل از بهمن ۹۸ خبر داد و گفت: تاکنون هفت جلسه ستادی، سه جلسه امنیتی، حقوقی و انتظامی و سه جلسه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و برنامه ریزی با ۵۶ مصوبه برگزار کردیم.

فرماندار سیاهکل با اشاره به تب سنجی و غربالگری کرونایی ۲۰ هزار نفر در مبادی شهرستان، اضافه کرد: محدودیت تردد خودروهای غیر بومی و جلوگیری از فعالیت اصناف غیر ضروری همچنان ادامه دارد. در واقع به خاطر سلامتی مردم مجبوریم این محدودیت ها را اعمال کنیم.

صوفی، با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان تازه تاسیس غدیر با وجود همه محدودیت ها و کاستی ها، خاطرنشان کرد: با کمبود امکانات در این بیمارستان مواجه هستیم، اما روند خدمات رسانی به مردم به صورت ویژه انجام شده است.

فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه در حال حاضر شش بیمار کرونایی تحت مداوا داریم، یادآور شد: سه نفر در نقاهت هستند، لذا امیدواریم طی روزهای آتی وضعیت بهتری داشته باشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان فرمانداری شهرستان سیاهکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، فرشاد عبدالملکی در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: عصر دیروز یک جوان ۱۹ ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد صاعقه جان خود را در دم از دست داد.

وی گفت: در پی درخواست امداد و به دنبال برخورد صاعقه با این جوان، گروه‌های امدادی بلافاصله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن، حدفاصل رزن به سمت اوج حضور یافتند.

عبدالملکی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی، مشخص شد این جوان متاسفانه در دم فوت کرده است.

لازم به ذکر است، شهرستان رزن در ۷۵ کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898183

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی