Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:10:33 GMT

منع برگزاری ایام چراغ برات در قوچان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۷۰۴

منع برگزاری ایام چراغ برات در قوچان

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شماره هشت شهرداری قوچان با توجه به شرایط ویژه طرح فاصله گذاری اجتماعی و لزوم پیشگیری از ازدحام جمعیت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و فرا رسیدن نیمه شعبان و ایام چراغ برات، در آرامستان باغ بهشت شهرداری قوچان تنها خدمات مربوط به خاکسپاری اموات با حضور اقوام درجه یک متوفیان انجام می‌شود و هرگونه حضور شهروندان و برگزاری مراسم ایام چراغ برات ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، تدفین اموات با رعایت مسائل از ساعت ۹ الی ۱۶ با همراهی خانواده‌های درجه یک متوفیان صورت می‌پذیرد.

کد خبر 4893787

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قوچان شیوع کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام گرگان شهرکرد طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ «مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان