Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: طرح سه فوریتی قرنطینه یک ماهه کشور غیرکارشناسی است و باید برنامه دیگری داشته باشیم که هم تولید ادامه پیدا کند و هم برای زندگی مردم برنامه داشته باشیم. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در مورد توضیحات نمایندگان دولت در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: جلسه امروز با گفت‌وگوهایی که متاسفانه بنظر بنده خروجی نداشت همراه بود و این گفت‌وگوها نمی‌تواند منجر به تصمیم شود زیرا حالت توصیه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد هستیم نیروهای مسلح در کنار جوانان مومن و بسیجی برای پاک‌سازی ورود کرده‌اند و باید از آنها قدردانی کرد که در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و حضور اینها دلگرمی برای مردم است.

پژمانفر افزود: دولت اصلا برای موضوع کرونا برنامه ندارد؛ اینکه برای یک ماه و یا یک سال آینده برنامه داشته باشد اساسا ندارد و بجز روزمرگی و اتلاف منابع کار خاصی نمی‌کند و اگر حضور مردم نبود این موضوع همچنان بیشتر طول می‌کشید.

نمکی در مجلس: هنوز وارد مرحله مهار کرونا نشدیمرئیس کمیسیون صنایع مجلس: وام یک میلیون تومانی پاسخگوی نیاز مردم نیستنایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: یک ترم مدارس و دانشگاه‌ها در بحران کرونا تعطیل شوند

وی با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در این شرایط تصریح کرد: دولت گزارش‌هایی می‌دهد مبنی بر اینکه مابه‌التفاوت درآمد بنزین را به اقشار آسیب‌پذیر می‌دهیم که البته نداده و الان نیز در جلسه اعلام کردند 4 میلیون نفر از اقشار ضعیف را شناسایی کرده و تسهیلات 300 تا 600 هزار تومانی و تسهیلات میلیونی می‌دهیم که البته در جامعه ظهور و بروز بیرونی نداشته است و کسی را پیدا نمی‌کنید که بگوید از این تسهیلات بهره گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت باید در این شرایط با مردم صادقانه برخورد کند زیرا محروم‌ترین اقشار جامعه در این موضوع تحت فشار هستند؛ تناقضات در تصمیم‌‌گیری‌ها و اعلام‌ها از سوی شخص رئیس جمهور زیاد است؛ اگر قرار است تولید بچرخد باید با نیروی انسانی سالم بچرخد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: آقای روحانی در ابتدای دوران ریاست جمهوری خود نیز گفتند باید چرخ زندگی مردم در کنار چرخ سانتریفیوژ بچرخد اما نه تنها چرخی نچرخید بلکه مردم چوبش را خوردند؛ امروز هم نگران چرخ تولید و هم نگران سلامت مردم هستیم و با شعار نیز نمی‌توان کشور را اداره کرد.

پژمانفر گفت: براساس گزارشات تصمیمات عجله‌ای و شروع دیرهنگام قرنطینه و زودهنگام برای خروج از قرنطینه به سود اقتصاد کشور نیست و ضرر و زیان فراوانی برای کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح سه فوریتی قرنطینه یک ماهه کشور غیرکارشناسی است و باید برنامه دیگری داشته باشیم که هم تولید ادامه پیدا کند و هم برای زندگی مردم برنامه داشته باشیم اما دولت نه زیر بار برنامه می‌رود و نه خودش برنامه در این موضوع دارد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در آیین روز ملی گندم و نان گفت : با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم می‌بایست شرایطی اتخاذ شود تا گندم تولیدی استان از مبادی خروجی خارج نشود و در اختیار مراکز خرید دولتی و خصوصی استان کرمانشاه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در میزان ظرفیت کارخانه‌های آرد استان اضافه کرد: این موضوع در دستور کار کارگروه پایش آرد و نان استان قرار دارد و از مجاری مختلف در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اهمیت تولید آرد کامل در استان یادآور شد: با همکاری خبازی‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام برنامه ریزی‌های لازم جهت تولید آرد کامل و نان سالم‌تر در استان هستیم.

محمدی ادامه داد: باید تلاش کنیم نان با کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد و مردم جهت تهیه نان در صف قرار نگیرند.

وی با تاکید بر امر بازرسی از نانوایی‌ها جهت رصد میدانی دستگاه‌های پخت نان افزود: پروسه تولید نان باید مطابق استاندارد‌های پذیرفته شده پیش برود.

کرمانشاه هفتمین استان کشور به لحاظ کیفیت نان

نماینده اتحادیه خبازی‌های شهر کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی برای استفاده از آرد کامل یا آرد طلایی در سطح خبازی‌های استان در حال انجام است گفت: در حال حاضر استان کرمانشاه به لحاظ کیفیت نان عرضه شده در خبازی‌ها رتبه هفتم را در بین سایر استان‌ها دارد.

فریبرز عزیزی افزود: در بحث رضایتمندی نیز سطح رضایت مندی مردم از خبازی‌ها در سطح استان ۷۷ درصد است.

وی یادآور شد: کسب رتبه هفتم در بین سایر استان‌ها با حذف جوش شیرین در پخت نان و ارتقای کیفیت آن در استان انجام شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها