Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@22:15:37 GMT

بازسازی ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان‌های ایذه و باغملک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۷۴۶

بازسازی ۱۰۰ کلاس درس در شهرستان‌های ایذه و باغملک

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، بر اساس امضا ۲ تفاهم‌نامه بین مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مقرر شد، 100 کلاس درس فرسوده و یا سنگی در شهرستان‌های ایذه و باغملک با تامین اعتبار 50 میلیارد تومانی با مشارکت 50 درصدی هر یک از طرفین، طی دو سال آینده تخریب و بازسازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی تفاهم‌نامه دیگری که در این جلسه مابین این مقامات مسئول به امضا رسید، مقرر شد با تامین اعتبار 180 میلیارد تومانی به صورت مشارکت 50 درصدی طرفین، 10 هزار کلاس درس در سطح استان خوزستان به سیستم سرمایشی ( کولر گازی و آبسردکن) مجهز شوند.

به گفته علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، این استان دارای 6 هزار مدرسه مشتمل بر 30 هزار کلاس درس است و به دلیل شرایط آب و هوایی که از آن برخوردار است، موضوع تامین امکانات سرمایشی و خنک کننده برای کلاس‌های درس این استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حدود 6 ماه از سال تحصیلی نیاز به سیستم سرمایشی و امکانات خنک‌کننده دارند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز حضور داشت که با اشاره به برگزاری همایش خیرین برای کمک به استان‌های سیل‌زده در اردیبهشت ماه سال 98 و همچنین اقدامات ارزشمند دیگری که در راستای افزایش جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز توسط سازمان نوسازی مدارس کشور طی سال‌های اخیر انجام شده است، گفت: این اقدامات جهادی و تلاش‌های خستگی ناپذیر طی سال‌های گذشته شایسته قدردانی و حق‌شناسی است و لازم است این موضوع که خوشبختانه از راهبردهای اصلی سازمان در سال جاری نیز ذکر شده است، استمرار یابد.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که فضاهای آموزشی استان خوزستان دارند، خواستار برگزاری همایشی ویژه خوزستانی‌های مقیم تهران شد تا بتوان با جذب کمک‌های خیرین اقدامات ویژه‌تری برای این استان انجام داد.

انتهای پیام/

31 / 320 تفاهم‌نامه سازمان‌نوسازی استانداری مهراله رخشانی مهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه سازمان نوسازی استانداری سازمان نوسازی نوسازی مدارس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، پل عبوری بر روی رودخانه اعظم بوانات در مجاورت روستای سنگبر که بر اثر بارندگی های چند روز گذشته آسیب دیده بود با تلاش نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری و معدن مس، بازسازی شد.

با مرمت این پل، راه دسترسی کشاورزان منطقه کشاورزی شاهبگی باز شد.

روستای سنگبر sangbor از توابع بخش مرکزی شهرستان بوانات و در قسمت غربی این شهرستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است