Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ همواره به ستایش از عملکرد شماره 10 تیمش پرداخته است.
به گزارش آریا، مارکوس رشفورد بهترین استعدادی است که خوان ماتا شاهد ظهور او از آکادمی از منچستریونایتد بوده است.
به نقل از سایت گل، ماتا ماجرایی را تعریف می‌کند که حکایت‌گر مکالمه او با آندر هررا پس از دیدن رشفورد برای اولین‌بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در اوایل سال 2016 به تیم اصلی منچستریونایتد راه یافت و از آن زمان به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شده است.
طبیعتا اولین کسی به ذهنم می‌آید، مارکوس رشفورد است. همه می‌دانند که او بازیکن خاصی است و من باید بگویم اولین جلسه تمرینی او با ما زمانی انجام شد که لوئیس فن خال هدایت تیم را در دست داشت و پس از پایان تمرین، یک بازی درون تیمی داشتیم که مارکوس در سمت راست زمین بازی می‌کرد. پس از پایان کار آندر هررا سراغ من آمد و گفت: «دیدی آن بازیکن چقدر خوب بازی کرد؟ او بازیکن خوبی برای ما خواهد شد.» به سرعت فهمید. پس از یک جلسه تمرینی، آندر می‌دانست این پسر چیز خاصی در خود دارد. از آن به بعد هم که اراده بالایی داشت و در همان اولین بازی برای ما خیلی زود گل زد و در این مدت گل‌های زیادی برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. فکر می‌کنم او خاص‌ترین بازیکنی است که در دوران حضور من در اینجا، از آکادمی به تیم اصلی آمده است.  
ماتا همچنین از رابطه خوب خود با برونو فرناندز، هم تیمی پرتغالی خود گفت.
هر روز صبح که او را می‌دیدم، شعار «برونو، برونو» را می‌خواندم به همین خاطر فکر می‌کنم از خوشامدگویی صبحگاهی من رضایت داشته باشد. او انسان خیلی خوبی است؛ ما رابطه نزدیکی با هم پیدا کرده‌ایم و طبیعتا بازیکن بزرگی هم هست. او خیلی خوب کار کرده است.  
همچنین از ماتا سوال شد آیا پس از بازنشستگی قصد فعالیت در عرصه مربیگری را دارد یا خیر.
سوال سختی است؛ بعضی روزها به آن پاسخ مثبت می‌دهم و بعضا هم نه. به این خاطر بله می‌گویم چون عاشق فوتبال هستم، می‌توان برای بازی کردن به سبک مشخصی تمرین کرد، می‌توان بازیکنان را برای رسیدن به بالاترین سطح پرورش داد. خیلی از جوانب بازی و اتفاقات درون زمین را دوست دارم ولی از آن سو مربی همیشه زیر سوال می‌رود و انتظارات بالایی از او وجود دارد چون همه چیز به این بستگی دارد که آیا توپ وارد دروازه می‌شود تا تیم شما برنده شود یا خیر.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماتا رشفورد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!

سلیمانی با شکستگی بینی و سرگیجه شاید بازی با پرسپولیس را از دست بدهد.

طرفداری | ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک، در جریان بازی امروز مقابل ذوب‌آهن دچار شکستگی بینی و سرگیجه شد و حضور او در بازی حذفی مقابل پرسپولیس در ابهام قرار دارد.

سلیمانی که در دقایق پایانی بازی به دلیل برخورد با آرنج مدافع ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، پس از پایان بازی در اتوبوس تیم نیز با سرگیجه شدید روبرو شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. پزشکان تیم آلومینیوم بلافاصله بر بالین او حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

گفته می‌شود مصدومیت سلیمانی به حدی جدی است که حضور او در بازی با پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. شدت شکستگی بینی و وضعیت سرگیجه این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد و کادر پزشکی باشگاه آلومینیوم در خصوص حضور یا عدم حضور او در این دیدار حساس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • سفر 11 ماهه هوادار مغول منچستریونایتد با دوچرخه برای تماشای بازی تیم محبوب
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد