Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:13:22 GMT

تعیین دو نقاهت‌گاه برای بیماران کرونایی در خرم‌دره

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۷۷۰

تعیین دو نقاهت‌گاه برای بیماران کرونایی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره، از تعیین دو نقاهت‌گاه برای بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

حجت محمدی ظهر امروز (۱۹ فروردین) در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: زنجان جزو استان‌هایی است که ورود مسافران به آن کنترل و با همت کادر بهداشت و درمان و نیز همه عوامل در راستای مبارزه با کرونا گام‌های بلندی برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در سطح جهانی نیز با شیوع کرونا شاهد کمبود اقلام بهداشتی هستیم، ادامه داد: این کمبودها در کشورهای پیشرفته جهان از جمله آمریکا نیز دیده می‌شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که همه در هر لباس و صنفی باید در زمینه مبارزه با کرونا احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: ماندن در خانه بهترین یاری‌گر حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که با برگزاری ستاد تنظیم بازار، شاهد کمبود عرضه نان در سطح شهرستان طی یک ماه گذشته نبودیم، ادامه داد: اقلام ضروری مردم نیز از جمله برنج، مرغ و گوشت‌ افزایش قیمت نداشته است.

وی با اشاره به تعطیلی برخی صنوف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بیان کرد: ۷ واحد متخلف در این زمینه پلمب شد که اکثر این واحدها بنگاه‌ها بودند.

محمدی با بیان این‌که سالن ۹ دی و سالن ولیعصر به عنوان نقاهت‌گاه بیماران کرونایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: این دو نقطه فعلا پاسخ‌گوی نیازهای شهرستان در این حوزه است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که در سه نقطه شهر ایستگاه‌های بازرسی مستقر شده است، بیان کرد: در این ایستگاه‌ها ورود و خروج‌ مسافران به شهر کنترل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که با شیوع کرونا بسیاری از افراد مانند دوران جنگ احساس مسئولیت کرده و به میدان جنگ با این‌ مبارزه وارد شدند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها به صورت نقدی و برخی نیز در قالب پویش‌های مردمی به صف مبارزه با این بیماری پیوسته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان خرم دره خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) داستان لیلا؛ روایت مبارزه نوزادان فلسطینی با سوءتغذیه در غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • (ویدئو) داستان لیلا؛ روایت مبارزه نوزادان فلسطینی با سوءتغذیه در غزه
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا