Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:19:55 GMT

نوای «یا مهدی» در نقاط مختلف زنجان طنین‌انداز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۷۷۸

نوای «یا مهدی» در نقاط مختلف زنجان طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسمات مذهبی، برنامه‌های اوقاف و امور خیریه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت نیز برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام و برنامه‌ها در روز نیمه شعبان به صورت میدانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ویژه برنامه مناسبتی این روز «نسیم انتظار» نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی تصریح کرد: در قالب برنامه «نسیم انتظار» که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام نیمه شعبان اجرایی می‌شود، همکاران استان و ادارات اجرایی و هیئت امنا و مدیران مراکز افق، در بقاع شاخص به راه‌اندازی کاروان‌های نسیم انتظار اقدام کرده و نوای دلنشین یا مهدی (عج) را سر خواهند داد.

وی از آذین‌بندی و فضاسازی بقاع متبرکه و تبلیغات موضوعی در فضای مجازی از سوی اوقاف خبر داد و گفت: برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج) شب نیمه شعبان مطابق با چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۰ به طور همزمان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از اجرای گروه سیار گروه سرود نغمه سرایان دارالقرآن زنجان خبر داد و گفت: این برنامه نیز به همین مناسبت اجرایی خواهد شد.

کرمی افزود: مشارکت عمومی در قربانی و توزیع گوشت آن بین فقرا و نیازمندان، تهیه بسته اقلام مورد نیاز خانوار و اهدا به ایشان، طبخ غذا و توزیع آن در مراکز درمانی و بیمارستانی از محل درآمد بقاع، تهیه و تولید اقلام بهداشتی (ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و توزیع در اماکن و خانواده‌های نیازمند) به نیابت از امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اوقاف و امور خیریه خانواده شاخص فضای مجازی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت