Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:40:58 GMT

تعطیلی باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۹۰۳

تعطیلی باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

کریمی، گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باشگاه های ورزشی تعطیل شده است و در این راستا ۳۰ باشگاه متخلف به علت عدم تعطیلی پلمپ شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدعلی کریمی»، امروز(19 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ هزار مکان ورزشی بخش خصوصی زیر نظر اداره ‌کل ورزش و جوانان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تعطیل بودن مکان ها و سالن های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا، افزود: در زمینه حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از انتشار این ویروس اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

وی به تخلف برخی صاحبان اماکن ورزشی و عدم توجه به تعطیلی این مراکز اشاره کرد و اظهار داشت: پس از انجام بازرسی ها این اماکن پلمپ شده اند.

 

کریمی یادآور شد: در راستای کنترل و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا ۳۰ باشگاه و مکان ورزشی متخلف در این زمینه پلمپ شده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمپ باشگاه ورزشی تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

او می گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج‌شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟