Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:46:27 GMT

بارش پراکنده باران در همدان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۹۱۹

بارش پراکنده باران در همدان ادامه دارد

محمدحسن باقری‌شکیب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران در برخی از ساعت‌ها، آذرخش و وزش باد شدید و موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در برخی از ساعت‌های بعدازظهر امروز، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری‌شکیب پیش‌بینی کرد: در پی فعالیت این سامانه در نقاط مختلف استان بین ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر باران ببارد.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده تغییرات دمایی محسوسی در نقاط مختلف استان نداریم، اضافه کرد: از فردا دمای بیشتر نقاط استان بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: از روز جمعه هفته جاری این سامانه آسمان همدان را ترک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته سرعت باد در کبودراهنگ به ۷۰ کیلومتر در ساعت رسید، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با چهار میلیمتر بیشترین بارش را در سطح استان داشته است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، خنک‌ترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای کمینه هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا همدان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان بارش باران تغییرات آب و هوا همدان بارش باران درجه سانتی گراد بالای صفر ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد.

به گزارش مهر، پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا