Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:03:12 GMT

عملیات غربال‌گری هلال‌احمر در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۹۸۱

عملیات غربال‌گری هلال‌احمر در ایستگاه پایانی

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: عملیات تب‌سنجی و پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان توسط هلال‌احمر پایان یافت.

شهرام میرزایی ظهر امروز (۱۹ فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان این‌که برپایی پست‌های بازرسی سلامت به منظور غربالگری و تب‌سنجی ویروس کرونا از ۹ اسفندماه پارسال در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان در ۲۴ پست آغاز شده بود، اظهار کرد: در اجرای این طرح پایش سلامت ۹۷ هزار و ۶۰۷ نفر توسط نیروهای داوطلب، جوانان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که سلامت سرنشینان ۳۸ هزار و ۹۶ خودور در این طرح مورد پایش قرار گرفت، ادامه داد: در این مدت پایش سلامت، ۴۲۲ نفر با علائم تب شناسایی شده بودند که ۳۶۹ نفر به مراکز درمانی استان ارجاع داده شدند.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای غربالگری و پایش سلامت ۱۳۶۴ نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال‌احمر در پست‌های بازرسی سلامت، غربال‌گری و تب‌سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر این‌که از این تعداد ۱۰۰۴ نفر داوطلب و اعضای جوانان و ۳۶۰ نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان هستند، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۴۴ خودروی سواری، کمک‌دار و کمک‌دار سبک در ارائه خدمات فعال بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان تب سنجی استانی اجتماعی هلال احمر جمعیت هلال احمر استان استان زنجان پایش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر؛ روزهای هفته هلال احمر که از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه است، نامگذاری شد.

بر این اساس روز ١٨ اردیبهشت ماه بواسطه قدردانی از تلاشگران عرصه امدادرسانی تحت عنوان «امداد و نجات؛ نماد فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت مردمی» تعیین شد.

روز ١٩ اردیبهشت ماه به نام جوانان هلال‌احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید نامگذاری شد.

روز ٢٠ اردیبهشت ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طلایه‌داران فرهنگ خدمت بی‌منت» مشخص شد.

همچنین روز ٢١ اردیبهشت ماه به نام بانوان جمعیت؛ طلایه‌داران امید و تلاش، روز ٢٢ اردیبهشت ماه تحت عنوان خدمات داوطلبانه؛ محور مشارکت مردمی، روز ۲۳ اردیبهشت ماه به نام آموزش، پیشگیری و جامعه تاب‌آور و روز ٢٤ اردیبهشت ماه به نام دیپلماسی بشردوستانه، همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها، نامگذاری شد.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

کد خبر 6086180

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر