Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:37:17 GMT

خواهرخواندگی انجمن قلب اصفهان با فرایبورگ آلمان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۰۵۰

خواهرخواندگی انجمن قلب اصفهان با فرایبورگ آلمان

شهردار اصفهان گفت:خواستار همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان از طریق خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در دیدار با رئیس و اعضای انجمن قلب و عروق اصفهان اظهار کرد: تلاش داریم با جلب مشارکت مردم و افزایش ایجاد فضای تعامل، خلاقیت و نوآوری، روح حاکم بر شهر توأم با شادی و شادمانی ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از همکاری‌های انجمن قلب اصفهان با شهرداری قدردانی کرد و گفت: تمایل داریم دامنه انتقال مطالب مختلف از طریق شهروندان به شهرداری افزایش پیدا کند و امیدواریم این تعاملات گامی به سوی ارتقای این هدف باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به درخواست همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان گفت: مکاتبات برقراری این ارتباط از مسیر خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ در حال انجام است؛ همچنین تمایل داریم به عضویت گروه انجمن قلب اصفهان درآمده و نظرات شهری اعضای آن را بشنویم. 

وی گفت: خواهرخواندگی شهرها فرصتی است تا تشکل‌ها و سمن‌های مردمی بتوانند با دیگر کشورها از این کانال ارتباط برقرار کنند و خواهرخواندگی باید در زمینه های مختلف هنری، علمی، فرهنگی، اقتصادی، دانشگاهی و صنعتی اتفاق بیفتد.

شهردار اصفهان گفت: همانگونه که کادر درمانی در تمام بحران‌های سیل، زلزله و جنگ اقدامات ایثارگرانه و جهادی زیادی انجام دادند، در حال حاضر نیز در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا ایستاده‌اند به طوری که تعدادی از آنها گرفتار این بیماری شده‌اند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، با صدور حکمی، «محمدرضا باباحسینی» را به سمت شهردار نسیم‌شهر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش پس از دستگیری نهمین عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، با صدور حکمی شهردار منتخب «محمدرضا باباحسینی» به عنوان شهردار، منصوب شد.

کد خبر 6087481

دیگر خبرها

  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند