Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران از بازدید سرزده تعدادی از اعضای شورا از میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: خوشبختانه در میان کارگران میادین هیچ مورد ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بازدید از میادین میوه و تره بار گفت: برای اطمینان از رعایت کلیه اصول بهداشتی و همچنین تشکر از پرسنل و مدیران میادین  میوه و تره‌بار، روز گذشته از چندین میدان میوه و تره‌بار بازدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه هم مردم از نحوه ارائه خدمات رضایت داشتند و هم تمامی پرسنل با ماسک و دستکش مشغول به فعالیت بوده و اصول ایمنی به صورت کامل رعایت شده بود.

خداکرمی گفت: شاهد رعایت اصول بهداشتی در میادین شاید این باشد که کمترین میزان ابتلا به کرونا ویروس در میان کارکنان میادین مشاهده شده است. و متاسفانه  تنها یک مورد فوتی در میان کارکنان میادین دیده شده و حدود 20 نفر نیز مشکوک به ابتلا و یا مبتلای قطعی در میان کارکنان گزارش شده که همه قرنطینه خانگی شدند و پس از بهبود به کار بازگشتند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه در میان کارگران میادین نیز هیچ مورد ابتلا به کرونا تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در این بازدید از خوابگاه‌ کارکنان میادین نیز بازدید انجام و مشخص شد که اصول بهداشتی به درستی رعایت می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران کارگران میوه ابتلا ابتلا به کرونا میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار