Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عین الله جهانی» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره فعالیت مجدد مراکز شماره گذاری خودرو گفت: مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در سراسر کشور با توجه به تصمیمی که رییس پلیس راهور ناجا گرفتند از ۲۶ اسفندماه تعطیل شد در ادامه مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی مراکز تجمعی ابلاغ شد و بر همین اساس مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: هیچگونه خدماتی در حال حاضر در هیچ یک از مراکز شماره گذاری خودرو به مردم ارائه نمی شود. چنانچه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه ای در خصوص بازگشایی و فعالیت مراکز تجمعی داشته باشد و به پلیس راهور ابلاغ شود این مراکز بازگشایی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: افراد در خرید و فروش وسیله نقلیه باید دقت کنند و یکی از مواردی که بسیار مهم است این است که سعی کنند حتما در زمان خرید وفروش وسیله نقلیه یک مبایعه نامه تنظیم کرده و به امضای دو نفر شاهد نیز برسانند. همچنین اگر خریدار، وکالتی را از فروشنده دریافت می کند با توجه به تعطیلی این مراکز تاریخ وکالت نامه را با تاریخ طولانی تری به طور مثال بیش از ۳ ماه در نظر بگیرند تا به محض فعالیت مجدد مراکز شماره گذاری خودرو بتوانند برای دریافت پلاک، کارت خودرو و سند مالکیت به نام خریدار از مراکز شماره گذاری خودرو اقدام کنند. 

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: هرچند خرید و فروش وکالتی مشکلات متعددی دارد و پلیس همیشه توصیه می کند از خرید و فروش وکالتی پرهیز شود چراکه وقتی خودرویی به صورت وکالتی به فروش می رسد مسلما پلاک فروشنده در اختیار خریدار قرار گرفته و ممکن است تخلفات و جرائمی رخ دهند که صاحب پلاک باید پاسخگو باشد. بنابراین مردم تا جایی که امکان دارد از خرید و فروش در حال حاضر خودداری کرده و تا زمان بازگشایی مراکز شماره گذاری خودرو اقدام نکنند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرهنگ جهانی مراکز شماره گذاری خودرو مراکز شماره گذاری خودرو پلیس راهور ناجا خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد جعفر عبدالهی، با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ افزود:  برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شده است که تعداد هزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رسیده و  بقیه در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در دستور کار است.
وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • سن فرسودگی خودروها اعلام شد + جدول
  • هر خودرو بعد از چندسال فرسوده می‌شود؟
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • سن فرسودگی انواع خودروها اعلام شد
  • امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چند سال است؟